Lakše se diše

Viber rasteretio početni ekran

Autor Dušan Volaš

Viber je jasno razgraničio privatne razgovore tako što je grupisao poruke koje vam šalju brendovi u poseban prostor.

Izvor: Viber

Da li ste imali problem da prostim skrolovanjem pronađete razgovore sa prijateljima ili porodicom od silnih poruka koje su vam slale firme, ali i obrnuto? Ne više. Najpopularnija aplikacija za dopisivanje Viber, je sada razgraničila te dvije vrste komunikacija i predstavila Poslovni Inboks, poseban odjeljak u kom ćete moći da pronađete sve razgovore sa brendovima. Ovaj potez neće samo rasteretiti vaš početni ekran, već i pružiti zaštitu od prevaranata.

Ukoliko još uvijek niste imali priliku da primite poruku od strane zvaničnog naloga neke firme, odnosno brenda, ili ste takve poruke nedavno obrisali, Poslovni inboks će vam biti aktiviran kada primite svoju prvu, odnosno novu poslovnu poruku. Ipak, ukoliko su se takve poruke već nalazile u vašem inboksu, na vrhu ćete sada videti poseban odjeljak, gde su sve poslovne poruke automatski grupisane. Novi prostor omogućava korisnicima da po svojoj želji organizuju interakcije sa brendovima na način koji im najviše odgovara, i to da:

  • zakače razgovor sa nekim brendom na vrh svog Poslovnog inboksa
  • prebace bilo koji razgovor iz Poslovnog inboksa u glavni ekran sa privatnim četovima
  • zakače bilo koji poslovni razgovor na vrh ekrana sa privatnm četovima

Još jedna novina koju je Viber predstavio jesu Komercijalni nalozi, pomoću kojih će biti moguće pronaći sve načine da se ostvari interakcija sa brendom na jednom mjestu.

  • Korisnici će moći da pretražuju Poslovne naloge proaktivno tako što će ukucati ime brenda ili kompanije u prostor za pretragu na Viberu
  • Kada budu ušli u Komercijalni nalog po izboru, korisnicima će se prikazati naziv brenda, logotip, simbol da je nalog verifikovan, opis, kontakt-podaci i spisak kanala komunikacije dostupan na Viberu. Nalozi će moći da se prosleđuju drugim korisnicima, što povećava prisutnost i vidljivost brenda
  • Brendovi će moći da istaknu do tri adrese, vebsajt, broj telefona i opis dužine do 1000 karaktera kako bi bili sigurni da su sve potrebne informacije dostupne zainteresovanim korisnicima.

Viber tvrdi da će novi i pretraživi Komercijalni nalozi dodatno osnažiti korisnike tako što će moći da direktno pronađu brendove po izboru i proaktivno započnu komunikaciju sa njima. Komercijalni nalozi će učiniti iskustvo korišćenja Viber-a dodatno pogodnim, jer će potencijalni kupci koji budu poželeli da uspostave kontakt sa nekim brendom ili kompanijom na Viber-u moći da izaberu kanal komunikacije koji im najviše odgovara i time uživaju u sličnom doživljaju korišćenja posebne aplikacije unutar samog Vibera. Istovremeno, brendovi će moći da dodatno usmjere svoju komunikaciju ka svojim kupcima i klijentima – i na lagodan način kreiraju vrhunski i savremeni poslovni ambijent.

Tagovi