Da li će "ad break" funkcija postati standardan način za reklamiranje na Instagramu? Čekaju se rezultati testa.
Nakon što su korisnici sami primjetili da su uInstagram aplikaciji počele da se pojavljujureklame koje se ne mogu preskočiti, platforma je zvanično potvrdila da testira funkciju pod nazivom "ad break" (pauza za reklame).
Nova vrsta reklamiranja prikazuju tajmer preko oglasa, koji, dok ne istekne, spriječava korisnike da nastave skrolovanje. Drugim riječima, Instagram testira sličan model koji korisnici već godinama mogu vidjeti na YouTube platformi.
"Uvijek testiramo formate koji će pružiti vrijednost oglašivačima", rekao je portparol kompanije za TechCrunch. "Kako tek testiramo i učimo, obavijestićemo javnost ukoliko rezultati testa dovedu do zvaničnih promjena proizvoda".
Ostaje nepoznato koliko ljudi može da vidi reklame koje se ne mogu preskočiti, kao i kada će se testiranje završiti. Međutim, ukoliko nova funkcija postane stalan deo zvanične aplikacije, nema sumnje da će to biti zaista nepopularan potez.
Mnogi korisnici su putem različitih društvenih mreža i foruma glasno negodovali zbog ovih promena. Dok jedni kažu da će zatvarati aplikaciju kad god vide "ad break" reklame, drugi prete da će smanjiti vreme provedeno na Instagram-u ili potpuno prestati da ga koriste.