• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Ako prođe, nova funkcija je nešto najgore što je Instagram do sada smislio

Autor Dušan Volaš

Instagram testira funkciju koja vam neće dozvoliti da preskočite reklame.

 Instagram pauza za reklamu ad break Izvor: Shutterstock / MichaelJayBerlin

Instagram je počeo da testira funkciju koja je za kratko vrijeme privukla veliki broj negativnih reakcija. Nazvana "Ad Break", odnosno "Pauza za reklamu", nova funkcija primorava korisnike da odgledaju reklamu prije nego što nastave da skroluju kroz objave.

Popularna društvena mreža, koju je Facebook 2012. kupio za milijardu dolara, u svojoj aplikaciji već nudi veliki broj reklama koje se mogu vidjeti među regularnim, Reels i Stories objavama, ali one su relativno nenametljive i svako ih može preskočiti. Međutim, Ad Break je nešto potpuno drugačije, ali i nešto s čim je dobro upoznat svaki YouTube korisnik koji ne želi da plati Premium pretplatu.

Izvor: X / adithya_ssh

Kako je trenutno u pitanju samo test, ne mogu svi korisnici da vide reklame koje se ne mogu preskočiti. Matična kompanija Meta se o istom nije oglašavala, pa još uvijek ne znamo koliki procenat ljudi vidi ove oglase. Ipak, malo je reći da reakcije pogođenih korisnika nisu pozitivne, a mnogi od njih prete da će napustiti platformu ako ostanu na snazi.

"Ovo će biti kap koja će preliti čašu kada je u pitanju Instagram. Mogu da podnesem mnoštvo reklama koje su već razbacane po celoj aplikaciji, ali reklame koje ne mogu da preskočim? Gubi se", kaže jedan nezadovoljni korisnik na Reddit-u, a drugi se nadovezao: "Meta ima vrhunske UX dizajnere, da li su uopšte sproveli istraživanje pre nego što su ovo pustili u javnost? Potpuno narušava korisničko iskustvo.

Izvor: Reddit / notthatogwiththename

Ni korisnici društvene mreže X nisu bolje primili vijest o novoj funkciji, pa su mnogi izrazili namjeru da će preći na TikTok, a u najboljem slučaju da će drastično smanjiti vrijeme provedeno u Instagram aplikaciji.

Ne propustite da nam u anketi ispod kažete svoje mišljenje o novoj "Ad Break" funkciji.

Anketa

Šta mislite o pauzama za reklame na Instagramu?

  • Užas. Prestaću da koristim Instagram

    80% (4)

  • Ne smetaju mi, sve dok su relevantne

    0% (0)

  • Ne sviđaju mi se, ali ću nastaviti da koristim Instagram

    20% (1)

Šta mislite o pauzama za reklame na Instagramu?

Rezultati

Možda će vas zanimati

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

RECENZIJE

TIPS & TRICKS