Nova Microsoft-ova prodavnica aplikacija se neće zasnivati na na aplikaciji, već na internet pregledaču
Google Play i Apple Store, za manje od mjesec dana, dobijaju konkurenciju u vidu nove Microsoft-ove prodavnice mobilnih aplikacija, koji bi trebalo da bude pokrenuta u junu.
Međutim, prodavnica se neće zasnivati na aplikaciji, kao što je to kod konkurencije slučaj, već na internet pregledaču, saopšteno je na nedvno održanoj Bloomberg Technology Summit-u u San Francisku.
Za početak će se u njoj nalaziti samo Microsoft-ove aplikacije i igre za mobilne uređaje, a kasnije će se u njoj naći i aplikacija drugih developera i izdavača.
Jedna od prvih igara koje će se naći u novoj prodavnici biće mega popularna – Candy Crush Saga, izdata još 2012. godine, koja je sada Microsoftu donijela više od 20 milijardi dolara prihoda.
Takođe, među prvim igrama u novoj prodavnici, u kojoj će se naći i naslovi za Android i iOS platforme, biće i popularni Minecraft.
Ubrzo se mogu očekivati i igre kompanije Activision Blizzard, koju je Microsoft prošle jeseni kupio za 69 milijardi dolara, što se odnosi i na "A" naslove popularnih franšiza kao što je Call of Duty.
(MONDO)