Mtel vijesti

Ljubav je i kad misliš na bezbjednost

Autor Siniša Stanić

Povodom Dana saobraćaja RS, kompanija m:tel u okviru ovogodišnje kampanje za bezbjednost saobraćaja, podsjetila na važnu poruku – "Ako me voliš ostavi telefon dok voziš".

Izvor: Promo

U junu mjesecu obilježava se Dan saobraćaja RS, a i ove godine biće praćen aktivnostima koje sprovode Agencija za bezbjednost saobraćaja RS i Auto-moto savez RS. Ovoj akciji pridružila se i kompanija m:tel, koja je u okviru svoje kampanje "Ako me voliš ostavi telefon dok voziš", upravo na Dan saobraćaja, 11. juna, u Banjaluci podijelila magnete za automobile sa ovom važnom porukom.

Tim povodom, generalni sekretar Auto-moto saveza RS Ranko Babić, osvrnuvši se na saradnju koju ova republička institucija već godinama ostvaruje sa kompanijom m:tel u pravcu podizanja svijesti vozača o neophodnosti odgovornog korišćenja mobilnog telefona prilikom vožnje, naglasio je:

"Upotreba mobilnih telefona tokom vožnje, telefoniranje ili kucanje poruka ima višestruko negativne uticaje na bezbjednost u saobraćaju. Remećenje koncentracije vozača dovodi do situacije da oni ne uoče znak ili druga dešavanja u saobraćaju, što nedvosmisleno govori o opasnosti kojom izlažu sebe i druge učesnike u saobraćaju. Upravo zato je kampanja kompanije m:tel i ove godine odličan način da se ukaže na nešto na šta možemo sami uticati, a to je svođenje rizika na najmanju moguću mjeru odgovornim ponašanjem za volanom".

Izvor: Promo

Svakako, s tim u vezi, ono što preporučuju iz Auto-moto saveza RS jeste da je isključiti mobilni telefon tokom vožnje najbolja mjera opreza, a ako se u ovim situacijama ipak koristi mobilni telefon, neophodna je upotreba hands free uređaja.

Kako bi i ove godine podsjetio sve vozače koliko je zapravo važno da u svakom trenutku misle na svoju, ali i na bezbjednost svojih najdražih, m:tel je širom RS postavio bilborde sa porukom "Ako me voliš, ostavi telefon dok voziš!". Pored toga, vozače će na ovu poruku podsjećati i radio-džinglovi, kao i magneti koje mogu da postave na svoj automobil kao podsjetnik kako sebi, tako i drugim učesnicima u saobraćaju.

Cilj ove i svih aktivnosti koje m:tel sprovodi u okviru kampanje "Ako me voliš ostavi telefon dok voziš", jeste upravo apel svim vozačima da ne zaborave da nijedan poziv ili poruka nisu važniji od njihovog, odnosno od života naših najmilijih.

Tagovi