m:tel nastavlja da podsjeća na važnost odgovornog korišćenja mobilnog telefona u vožnji
Tradicionalni preventivno-turistički auto-reli u organizaciji Auto-moto saveza Republike Srpske „Kozara – Sutjeska 2021“, ove godine startovao je 16. jula na Mrakovici, u Nacionalnom parku Kozara. Cilj relija bio je zakazan za 18. juli, i to na Tjentištu u Nacionalnom parku Sutjeska.
Ideja ovog relija jeste upravo širenje saobraćajne kulture, povećavanje saobraćajne bezbjednosti, kao i promocija auto-moto i sportskih aktivnosti. Kompanija m:tel, kao društveno odgovorna, svake godine nastoji uticati na podizanje svijesti o neophodnosti odgovornog korišćenja mobilnog telefona u saobraćaju, zajedno sa Ministarstvom saobraćaja i veza RS, Agencijom za bezbjednost saobraćaja RS i AMSRS.
U okviru ovogodišnje kampanje pod nazivom „Ako me voliš, ostavi telefon dok voziš“, između ostalog, kompanija m:tel je vozačima dijelila magnete za automobile sa ovim natpisom. Reli koji je trajao tri dana, bio je dobra prilika da se učesnicima i posjetiocima podijele ovi magneti, kako bi i na taj način podsjetili sve o važnosti pametnog korišćenja modernih telekomunikacionih uređaja poput telefona tokom vožnje.
„Odlična saradnja koju imamo sa Agencijom za bezbjednost RS i AMSRS, svakako iz godine u godinu rezultira dobrim i korisnim aktivnostima kojima je jedini cilj povećanje bezbjednosti svih učesnika u saobraćaju. I ovoga puta, podjelom magneta učesnicima relija, a sa snažnom porukom iz ovogodišnje kampanje ’Ako me voliš, ostavi telefon dok voziš’, zajedno sa našim partnerima iz AMSRS, nastojali smo podsjetiti naše vozače na ono što je važno. A to je, prije svega ostalog, život i zdravlje!“, rekla je Milica Kondić, portparol kompanije m:tel.
Jedan od dodatnih benefita ovog relija jeste i promocija turističkih destinacija Republike Srpske, kao i nastavljanje tradicije podsjećanja na značajne datume iz naše istorije u vrijeme Drugog svjetskog rata, u vezi sa ustankom i borbom protiv fašizma, kao i promociju nacionalnih parkova Kozara i Sutjeska.
Perica Pećanac, samostalni viši stručni saradnik za odnose sa javnošću i međunarodnu saradnju AMS RS je ovim povodom naglasio: „Tradicionalni Auto-reli AMS RS 'Kozara – Sutjeska', pored turističkog dijela, snažno promoviše preventivne aktivnosti s ciljem promjene stavova kod vozača da prebrza i vožnja pod uticajem alkohola, nekorišćenje bezbjednosnog pojasa i upotreba mobilnog telefona tokom vožnje nisu prihvatljivi“.
S tim u vezi je dodao i to da su vozačima i gledaocima tokom tri dana trajanja auto-relija dijeljeni magneti sa porukom "Ako me voliš, ostavi telefon dok voziš", kompanija m:tel, Agencija za bezbjednost saobraćaja Republike Srpske i Auto-moto savez Republike Srpske, šalju zajedničku jasnu poruku da korišćenje mobilnog telefona tokom vožnje nije vrijedno rizika da se ugrozi sopstveni ili tuđi život.
(MONDO)