Kompanija m:tel nastavlja da pruža podršku studentima PMF-a, pa će nakon radionice, tokom mjeseca novembra, organizovati i stručnu praksu za osam studenata ovog fakulteta.
U moderno opremljenoj računarskoj sali Prirodno-matematičkog fakulteta u Banjaluci, za čiju je adaptaciju sredstva donirala kompanija m:tel, 8. novembra je održana radionica za studente treće i četvrte godine studijskog programa Matematika i informatika.
Predstavnici tima za ljudske resurse kompanije m:tel su sa studentima razgovarali o temama koje se tiču razvoja karijere i procesa pripreme za intervju. Cilj radionice bio je da se studenti kroz interaktivno predavanje upoznaju sa situacijama i očekivanjima koje im predstoje na početku razvoja karijere.
U uvodnom dijelu radionice predavači su sa studentima razgovarali o mogućnostima mladih stručnjaka njihovog profila na savremenom tržištu rada, u kojem m:tel zauzima mjesto vodećeg telekom operatora u državi. Studenti su dobili savjete i korisne odgovore na pitanja poput: “Kako napisati CV?”, “Iz čega se sastoji proces selekcije?”, “O čemu treba voditi računa na razgovoru za posao?” i još mnogo drugih “tips&tricks”, koji će im koristiti nakon što završe fakultet.
Kroz praktičnu vježbu “elevator pitch” su mogli naučiti kako se u kratkom periodu predstaviti, privući pažnju poslodavca i stvoriti priliku za dalju komunikaciju tokom intervjua.
Studenti, a naročito oni koji su završnih godina studija, potvrdili su da im je radionica bila od velikog značaja, s obzirom na to da je proces zaposlenja prva važna stepenica u razvoju karijere nakon završetka studiranja.
Kompanija m:tel nastavlja da pruža podršku studentima PMF-a, pa će tokom novembra organizovati i stručnu praksu za osam studenata ovog fakulteta. Na taj način studenti imaju mogućnost da uz iskusne i kvalitetne mentore upoznaju kakva sve znanja i tehnologije 'žive' u jednom savremenom telekom sistemu.
Širenjem znanja i sticanjem takvih uvida, na kraju svog školovanja, studenti mogu pronaći svoje mjesto upravo u m:tel-u i uspješno zakoračiti na tržište rada.