Kompanija m:tel i u ovim danima vanrednih okolnosti, svojim korisnicima stoji na usluzi.
Kako bismo učinili sve da zaštitimo svoje korisnike, kao i zaposlene, predlažemo korišćenje digitalnih servisa, a uveli smo posebne mjere i u našim prodajnim mjestima.
Poštujući sve mjere koje su propisale nadležne institucije, kompanija m:tel u svojim prodajnim mjestima širom RS i BiH sprovodi dodatnu potrebnu dezinfekciju, a kako bi omogućio sve uslove za bezbjednost korisnika koji dolaze u prodajna mjesta.
Upravo iz razloga bezbjednost svih svojih korisnika i zaposlenog osoblja, potrebno je da se svi zajedno pridržavamo propisanih mjera, kao što su održavanje rastojanja sa drugim korisnicima u prodajnom mjestu, poštovanje određene mjere da unutar prodajnog mjesta mogu da borave najviše dva korisnika, dok ostali stoje ispred održavajući distancu od minimum 1,5 m. Svakako, potrebno je pridržavanje i propisanih preventivnih mjera i pravila higijene.
U ovom periodu nužno je da svi korisnici poštuju okvir mjesta predviđenog za čekanje, kao i da ne dodiruju izložbene predmete u prodajnom mjestu.
Radno vrijeme prodajnih mjesta, kao i sve informacije u vezi sa eventualnim izmjenama u radu ovih mjesta, možete pronaći na zvaničnom sajtu kompanije www.mtel.ba.
Podsjećamo sve svoje korisnike da, ukoliko imaju mogućnost, svojim uslugama pristupe putem naših digitalnih kanala komunikacije, kako bismo svi zajedno ostali bezbjedni. Informacije o načinima pristupanja uslugama m:tel-a putem naših digitalnih servisa i kanala komunikacije, pronađite na OVOM LINKU, a na istoj adresi pročitajte i mnoštvo novih i korisnih informacija za korisnike.
Sve informacije o m:tel uslugama možete dobiti i na broj telefona 0800 50 000.
Tu smo za vas! Imate prijatelje!