Instagram ima nove prioritete i to znači velike novosti i za korisnike.
Aplikacija Instagram ima novi Home Screen tj. početni ekran, koji nakon više godina izgleda potpuno drugačije i korisnici će morati da se naviknu na njega.
O promjenama je menadžment kompanije pisao na zvaničnom Instagram blogu i čini se da im je sve ovo veoma važno, zbog čega će promena biti nužna za sve - nema više starog izgleda.
Osim objava sad će se na početnom ekranu vidjeti i Reels objave, ali i odjeljak Shop, koji je težnja Instagram tima da omogući korisnicima međusobnu i direktnu prodaju, ali i zaradu za Facebook, naravno. Reels opcija vodi korisnike na Reels dio aplikacije, koji je zapravo prekopiran sa TikTok aplikacije i sačinjavaju ga kratki video klipovi i izazovi, a Shop, logično - otvara prodavnicu tj. mogućnost kupovine direktno iz Instagram aplikacije.
Dva krucijalna dijela aplikacije, Likes tab i Create tab tj. dio, pomjeraju se gore, desno, gdje će se nalaziti na novoj aplikaciji od sada nadalje, uz Direct Messages, koje su nedavno potpuno integrisane sa Messenger porukama, pa očekujte i tu promjenu, ako je dosad niste videli. IGTV još uvijek nije dobio svoje mjesto u aplikaciji, pa ćete do Instagram TV sadržaja i dalje stizati preko posebne aplikacije ili preko objava u Instagram aplikaciji.
Za opciju kupovine trebaće aktivan Facebook Pay nalog, koji će uskoro biti dostupan korisnicima širom planete. Aplikacija se ažurira svakodnevno i proći će još neko vrijeme dok i na svom profilu ne vidite promjene početnog ekrana, ali kad jednom promjene stignu - više nema nazad, ostaje vam samo takav, novi izgled.