Pravila, pravila

Instagram uveo nova pravila: Kažnjava "ljenjivce"

Autor Vesna Kerkez

Originalnost se cijeni!

Izvor: MONDO / Samsung

Kada je društvena mreža Instagram predstavila novu opciju Reels svi su vidjeli istu kao odgovor na TikTok, najbrže rastuću društvenu mrežu u ovom trenutku.

Obe platforme nude slične usluge, zbog čega su kreatori sadržaja odlučili da iskoriste to, a sve kako bi plasirali svoj sadržaj na obe aplikacije.

Zbog toga je Instagram odlučio da počne da kažnjava svoje lijene korisnike, kreatore i influensere, te su napomenuli da će prestati da promovišu Reels objave koje posjeduju watermark (žig koji ukazuje čiji je snimak), nešto što je norma na svim TikTok klipovima. Na zvaničnoj stranici su podijelili Story objavu u kojoj su otkrili šta sve očekuju od korisnika, a ukoliko to korisnici urade, zauzvrat će dobiti veću eksponiranost, makar bi u praksi tako trebalo.

Instagram je korisnicima ovih usluga napomenuo da njihove objave treba da sadrže sljedeće stavke:
- Da su zabavnog i smiješnog karaktera (da oraspoloži ljude, zgrabi njihovu pažnju, nasmiju ih, da je smiješno iznenađenje ili obrt)
- Da su inspirativne (Pokretanje trenda u kojim i drugi korisnici mogu lako da učestvuju)
- Da snimaju vertikalno
- Da koriste muziku sa Instagram Music galerije ili da nađu originalan audio kreairan na Reels-u
- Da eksperimentišu, pokušaju nešto novo, da budu svoji i da vide kako će to ispasti

Ono što Instagram Reels objava ne bi smjela da sadrži su:
- Zamagljenost snimka usljed male rezolucije
- Da je vidljivo reciklirana sa neke druge aplikacije (Sadrži logo ili žig)
- Da je otpremljena sa okvirom
- Da veći dio fotografije/snimka čini tekst

Uz to Instagram napominje: "Ovi tipovi Reels objava neće biti često preporučeni ljudima koji vas ne prate, ali će još uvijek biti vidljivi vašim sljedbenicima, sve dok se pridržavaju naših načela". Pogledajte u našoj galeriji šta sve Instagram poručuje svojim korisnicima!

Reels ili TikTok?

(MONDO)