Čak je i Cukerberg morao da reaguje na masovne prozivke.
Kompanija Meta je veoma ozbiljna u namjeri da nas što prije i što više usisa u nešto što se zove Metaverzum, koji se uveliko priprema i u čast prvih konkretnih rezultata Cukerberg je objavio svoju avatar sliku u unutrašnjosti Horizon Worlds okruženja za Francusku i Španiju.
Situacija je prilično bledunjava, jer Metaverzum kao ideja nam se uopšte ne sviđa, a pogotovo kad smo je doživjeli baš u Španiji i sad vidjeli na slikama Cukerberga - ništa što će pomoći da zaista ostanemo povezani i oduševljeni onim što unutra ima.
Cukerberg je sa svetom podijelio svoju sliku, koja izgleda kao da je nastala prije 20 godina u nekoj kompjuterskoj laboratoriji za ispitivanje proste grafike, a svijet je odmah reagovao prozivkama i to s razlogom, rekli bismo.
Internet su preplavili MEME-ovi, koji su upoređivali različite igre i grafiku s početka novog milenijuma sa onim što je Cukerberg prikazao i to u negativnom kontekstu, a "hejt" je bio toliko jak da je morao da reaguje čak i sam Mark.
"Značajna unapređenja za Horizon i avatar grafiku su na putu. Više ću o tome pričati na Connect konferenciji. Takođe, znam da je fotka koju samo okačio prije par dana (sredina avgusta) veoma prosta - napravljena je na brzinu, kako bismo proslavili lansiranje Horizon Worlds. Grafika u okviru Horizon-a je daleko sposobnija od toga, čak i u domenu lica, i Horizon napreduje izuzetno brzo", objavio je Mark Cukerberg na svom Instagram profilu.
Meta nije jedina koja obećava bolju grafiku u pokušaju da privuče ljude da se pridruže njegovom Metaverzumu.
Prošlog mjeseca, Roblox je najavio da, takođe, ažurira svoju tradicionalnu kockastu (blok) grafiku i prepravlja nisku rezoluciju, a direktor proizvoda Džoš Anon rekao je da je njihov krajnji cilj "replika i imitacija stvarnog svijeta" u okviru virtuelnog.
Istina je da, kao što smo mi to shvatili iz prve ruke, ljudi neće željeti da idu u Metaverzum ne zbog grafike, nego neće želeti da idu uopšte, ako tamo ne bude nešto dobro, nešto zanimljivo i upotrebljivo
Odlazak na koncert, a da se ne pomerimo iz kuće i kupovina virtuelnih komada garderobe ili perike koje nikad fizički nećemo opipati i staviti na sebe nam nikako ne djeluje primamljivo, koliko god lijepo bilo dizajnirano.