Vijesti

Stara, dobra chat aplikacija postaje prva takva bez ijedne reklame?

Microsoft želi da vrati staru slavu nekada najpopularnijeg programa za dopisivanje. Da li će nostalgija biti dovoljna za "reanimaciju" Skype-a?

Izvor: Nikolas Kokovlis/NurPhoto/Shutte / Shutterstock Editorial / Profimedia

Kompanija Microsoft pokrenula je ažuriranje nekada veoma popularne aplikacije Skype za Windows 11 u nastojanju da joj vrati nekadašnju popularnost. Zato iz aplikacije za video pozive uklanja reklame i pojednostavljuje njen interfejs kako bi ponovo privukla korisnike.

Testeri "Skype Insider Program"-a već su dobili pristup novoj verziji. Ažuriranje u potpunosti uklanja oglase iz svih menija i dijelova Skype-a, uključujući i odeljak Channels (Kanali), u kome su se ranije nalazile MSN vesti.

Interfejs programa je sada postao jednostavniji smanjenjem broja nepotrebnih elemenata. To je poboljšalo ukupne performanse i brzinu Skype-a. Oglasi su takođe nestali iz razgovora i iz liste za ćaskanje.

Microsoft, prema nezvaničnim informacijama, planira da u potpunosti oslobodi Skype od reklama na svim platformama, kako na Windows-u, tako i na svim mobilnim uređajima, Linux-u i macOS-u.

Izvor: Shutterstock

Pored uklanjanja oglasa, Copilot u Skype-u je poboljšan funkcijom generisanja AI slike. Tako korisnici sada lako mogu da generišu AI slike direktno u prozoru za ćaskanje i razgovaraju o njima sa ostalim kontaktima.

U verziji aplikacije za mobilne platforme, riješen je problem sa slanjem medijskih datoteka na 5G mrežama i grešku sa melodijom zvona na iOS uređajima, saopštio je Microsoft.

Međutim, integracija MSN-a mesindžera u Skype ostavlja bez odgovora pitanje da li bi bilo bi bolje da se on u potpunosti ukloni iz aplikacije za video pozive, ako Microsoft zaista želi da pojednostavi njen interfejs.

(SmartLife/Kurir)