Microsoft želi da vrati staru slavu nekada najpopularnijeg programa za dopisivanje. Da li će nostalgija biti dovoljna za "reanimaciju" Skype-a?
Kompanija Microsoft pokrenula je ažuriranje nekada veoma popularne aplikacije Skype za Windows 11 u nastojanju da joj vrati nekadašnju popularnost. Zato iz aplikacije za video pozive uklanja reklame i pojednostavljuje njen interfejs kako bi ponovo privukla korisnike.
Testeri "Skype Insider Program"-a već su dobili pristup novoj verziji. Ažuriranje u potpunosti uklanja oglase iz svih menija i dijelova Skype-a, uključujući i odeljak Channels (Kanali), u kome su se ranije nalazile MSN vesti.
Interfejs programa je sada postao jednostavniji smanjenjem broja nepotrebnih elemenata. To je poboljšalo ukupne performanse i brzinu Skype-a. Oglasi su takođe nestali iz razgovora i iz liste za ćaskanje.
Microsoft, prema nezvaničnim informacijama, planira da u potpunosti oslobodi Skype od reklama na svim platformama, kako na Windows-u, tako i na svim mobilnim uređajima, Linux-u i macOS-u.
Pored uklanjanja oglasa, Copilot u Skype-u je poboljšan funkcijom generisanja AI slike. Tako korisnici sada lako mogu da generišu AI slike direktno u prozoru za ćaskanje i razgovaraju o njima sa ostalim kontaktima.
U verziji aplikacije za mobilne platforme, riješen je problem sa slanjem medijskih datoteka na 5G mrežama i grešku sa melodijom zvona na iOS uređajima, saopštio je Microsoft.
Međutim, integracija MSN-a mesindžera u Skype ostavlja bez odgovora pitanje da li bi bilo bi bolje da se on u potpunosti ukloni iz aplikacije za video pozive, ako Microsoft zaista želi da pojednostavi njen interfejs.
(SmartLife/Kurir)