Znali smo da je praktično nemoguće sve to izvesti, ali ste Ronaldinju morali da vjerujete kada uzme loptu.
Te 2005, kada su Fejsbuk, Tviter, Jutjub i druge društvene mreže i sajtovi još bili u povoju, Ronaldinjo je napravio viralni klip koji je preuh svih prebacio milion pregleda na Jutjubu.
Naravno, to je legendarna reklama na kojoj mu predstavnik kompanije "Nike" donosi model kopačke "Tiempo" i predaje mu ih iz pozlaćenog kofera. Ronaldinjo se obuva, ustaje, podiže loptu i pogađa prečku četiri puta, ne puštajući joj da padne.
Podsjetite se se snimka koji ste sigurno imali u telefonu i tih godina. Sigurno pamtite momenat kada ste ga prvi put vidjeli.
Iako je mnogima odmah bilo jasno da je u pitanju montaža i da se lopta ne bi tako snažno odbijala do njega svaki put, čak i kada bi cijelu scenu izveo bez greške, Ronaldinjo je tada pružao takvu magiju na terenu da mu se moralo vjerovati svaki put kada obuje kopačke.
Igrao je fudbal i plesao sa loptom, mogao je sve i bio je vjerovatno jedini igrač na svijetu u tom trenutku kome bismo zaista povjerovali da je uspio sve to da odradi bez montaže, tehnologije...
Ronaldinjov klip bio je toliko popularan da je "Nike" ponavljao tu reklamu i obilježavao njenu godišnjicu, dok je marketing tim Bundeslige nedavno uradio i omaž tom snimku sa Erlingom Holandom u glavnoj ulozi. Pogledajte: