Veliki klub konačno odaje počast najslavnijim danima svoje istorije
Jedan od najvećih evropskih klubova svih vremena odlučio je da se podsjeti najslavnijih dana u svojoj istoriji.
KK Split je ostao bez sponzora, a dok se ne pronađe novi, na dresu će pisati ime koje ga je proslavilo u Evropi i svijetu – Jugoplastika!
Iako se o Jugoplastici u poslednje vreme pričalo zbog specijalnih patika Adidas, kao i o reklami za njih, pa onda reakcijama na reklamu, u klubu su se konačno sjetili onoga zbog čega svi znamo za to ime - košarke.
Split je svoju odluku javno objavio, kao i nove dresove, u tradicionalno žutoj boji.
"S obzirom da je istekao ugovor sa fabrikom Tommy, koja je više sezona bila naš generalni sponzor i kojoj zahvaljujemo na saradnji, KK Split je donio odluku da do daljnjeg, a u čast 75 godina kluba i u slavu tri titule prvaka Evrope, na dres vraća ime Jugoplastika. U znak poštovanja na najslavnije dane u istoriji našeg kluba, vraćamo to ime na dres, na mjesto koje je rezervisano za generalnog sponzora kluba", naveo je Split.
Uz poruku, tu se nalaze i slogani "više od košarke", "'ajmo žuti", "žuta porodica" i "jednom žuti, uvijek žuti".
Jugoplastika je krajem osamdesetih i početkom devedesetih tri puta uzastopno bila evropski prvak – 1989, 1990. i 1991. godine. Doduše, ova posljednja osvojena je pod imenom "POP 84", ali su klub i tada svi zvali Jugoplastika.
Početkom rata i poslije njega, dugo je prefiks "jugo" izbjegavan u hrvatskoj javnosti, ali izgleda da je prošlo dovoljno vremena da se prihvati prošlost i istorijske činjenice.
Ovo će se svakako svidjeti svakom starijem ljubitelju košarke, ali je šteta što niko neće moći da ga vidi uživo uskoro…
(MONDO)