Prikupljaju se sredstva za liječenje dvojice mladića
Muzičar i glumac Mario Knezović postao je zaštitno lice ovogodišnje kampanje „Movember“. Krajem novembra, on će u Banjoj Luci predsjedavati žirijem za izbor "Filijevog brka", a do tada će biti realizovane brojne humanitarno i edukativne aktivnosti.
Udruženje građana Superbrke, koje organizuje domaće izdanje globalne kampanje "Movember", i ove godine će birati najbolji gradski brk. O dobitniku titule, koja naziv nosi u sjećanje na preminulog Filipa Jakovljevića Filija, odlučivaće poseban žiri. U njegovom sastavu će se naći i popularni travel blogger Filip Gačić, čiji profili Putosranje okupljaju desetine hiljada pratilaca na društvenim mrežama, a "stručnom komisijom" će predsjedavati prepoznatljiv "muzički brk" – Mario Knezović, frontmen mostarskog benda Zoster.
“Kada su me momci iz Superbrka pozvali da se priključim akciji, kao pravi brko odmah sam se odazvao da budem zaštitno lice. Super je stvar što rade u podizanju svijesti o muškom zdravlju i neko ko brkove nosi godinama drago mi je da mogu da doprinesem svojim prisustvom i pojavom. Vidimo se uskoro u Banjaluci u malo drugačijoj ulozi”, dodao je Mario.
Učešće regionalno poznatih ličnosti samo je dio napora organizatora da ovogodišnja kampanja pomjeri granice i uključi što veći broj osoba.
"Raduje nas što je odaziv odličan", ističe Zoran Šišić, predsjednik Superbrka.
"Zahvaljujući podršci kompanija Bingo, Naša banka, CM, Hemofarm, Lanaco i Obsidian organizujemo niz edukativnih predavanja za studente banjalučkih fakulteta, i to radimo skupa sa drugarima iz organizacija SaMSIC i Viartis. Osigurali smo popuste za pregled muških reproduktivnih organa u medicinskim ustanovama Libra S, Health Express i S-tetik. Uz podršku brenda Manja, dostupni su i potpuno besplatni pregledi u klinici Dr Arar za one koji se prijave preko našeg udruženja, a njima su obezbijeđene čak i torte na poklon. Svi zajedno se trudimo da na razne načine pokrenemo svoje sugrađane da povedu računa o svom zdravlju i ponosni smo na reakcije koje ovaj 'Movember' izaziva".
Dio prikupljenog novca biće usmjeren i za liječenje oboljelih od raka testisa. Ovog puta, to su Nikola Krehovski (1998. godište) iz Kotor Varoši i Miloš Blesić (2005. godište) iz Gradiške.
"Svi naši sugrađani mogu pomoći da prikupimo još više sredstava za ovu dvojicu momaka. Teglice za donacije su postavljene u muške frizerske salone 'Exit BarberShop', 'Goran', 'Delija The Barber', 'Đole' i 'Lukaja The Barber', pa pozivamo njihove klijente da se, pri sljedećem šišanju i brijanju, sjete brka kojima treba njihova podrška. Takođe, uskoro će biti dostupne 'Movember' majice, koje ponovo, kao i svake godine, izgledaju tako da ih prosto morate imati. Moći će se naručiti online, putem mobilne aplikacije Korpa, jer smo, zahvaljujući Korpi i biznis centru Smart Office, organizovali dostavu na kućnu adresu. Štaviše, dostava prvog kontigenta majica biće besplatna, a brend Staropramen će kupcima obezbijediti i prateći poklon, jer su nam se i oni pridružili", navodi Šišić.
"Movember" je, već tradicionalno, pokrenut početkom novembra. Kampanja će trajati do kraja mjeseca, a Superbrke planiraju i završni događaj na višem nivou nego do sada. Sve informacije o aktivnostima i termine besplatnih pregleda moguće je dobiti putem zvaničnih web, Facebook i Instagram stranica "Movember Banjaluka".
(MONDO)