I pored dobro poznatog imena, novi model nije više veliki robusni terenac, već praktični SUV model dostupan sa potpuno električnim pogonom ili kao blagi hibrid
Opelje objavio prve zvanične fotografije svog potpuno novog SUV modela poznatog imena – Frontera. Ovdje, međutim, nije riječ o nasljedniku istoimenog terenca koji je u dvije generacije proizvođen u periodu od 1991. do 2004. godine, već o modelu koji dolazi umjesto još uvijek aktuelnog korsovera Crossland.
Novi model će u ponudi imati potpuno električne verzije pogona, a biće dostupan i kao blagi hibrid (mild hybrid). Odnosno, po ponudi pogonskih konfiguracija biće identičan svom francuskom "bratu", dolazećem modelu Citroen C3 Aircross.
A to znači da će kupci, bar u početku prodaje, moći da izaberu električnu Fronteru, najvjerovatnije sa 150KS i baterijom kapaciteta 50kWh ili hibridnu konfiguraciju sa trocilindričnim turbobenzincem od 1,2 litra zapremine u kombinaciji sa izuzetno efikasnim električnim pogonom od 48 volti.
Ipak, više informacija o kompletnoj paleti elektromotora i hibridnih pogona, njihovoj snazi i potrošnji biće naknadno objavljeno.
Stara Frontera bila je srednje veliki džip, odnosno "ozbiljan terenac" zasnovan na japanskom modelu Isuzu Wizard. Nova, treća generacija nastala pod krovom grupacijeStellantis, i sa pomenutim novim Citroenovim krosoverom dijeli veliki dio zajedničkih elemenata i robustan dizajn spoljašnosti.
Takođe, nova Frontera "raskida" sa klasičnom čeličnom šasijom, udaljava se od off-road karaktera svojih prethodnika i tržišno se više pozicionira kao praktični korosover nego punokrvni terenac.
Osim sličnosti sa francuskim modelom, mnogi detalji nove Frontere dosta podsećaju na one viđene u modelu Mokka. U unutrašnjosti se može primijetiti dizajn elemetan koji predstavlja neku vrstu kopilacije rješenja već viđenih kod nekih modela drugih proizvođača Stellantis grupe.
Dio standardne opreme je Opelov digitalni "Pure Panel" kokpit, koga čine dva ekrana dijagonale 10 inča.
A kada je o pomenutoj praktičnosti riječ, Frontera budućim vlasnicima nudi više od 460 litara prostora u prtljažniku, koji se kada se nasloni zadnjih sjedišta (djeljivi u odnosu 60:40) spuste, povećava na impresivnih 1.600 litara. Osim toga, visina poda prtljažnika novog SUV-a podesiva je u dva nivoa.
A oni koji novu Opel Fronteru budu kupovali sa željom da njom sa porodicom putuju na ljetovanja i zimovanja, kao dodatnu opremu, uz doplatu mogu da naruče funkcionalne krovne nosače na koje je moguće natovariti nešto više od 200 kilograma prtljaga.
(Mondo)