Putovanja

Poziv na avanturu: Ribnik dobio turistički brend "Crne kraljice"

Autor Dušan Volaš

Turistička organizacija opštine Ribnik promovisala je danas novi turistički proizvod pod brendom "Crne kraljice", a promociji u prirodi prisustvovala je i ministar trgovine i turizma Republike Srpske Suzana Gašić.

Izvor: Draga Lekić/Srna

Novi turistički proizvod podrazumijeva promociju tematske staze "Crne kraljice" ka vidikovcu Okomoljak, zatim vidikovca na kojem je postavljen foto-ram sa motivima "Crne kraljice" i promociju gastro i etno proizvoda sa istim motivima.

Gašićeva je rekla novinarima da su danas svi zajedno prošli stazom "Crne kraljice" koja nije naporna i preporučila je svima, kojima treba "minut odmora" da dođu na ovo mjesto gdje pogled govori sve sam za sebe.

Možda će vas zanimati

Ona je navela da je riječ o idealnom turističkom projektu i proizvodu, ne samo za ovu lokalnu zajednicu nego i za Srpsku.

Gašićeva je istakla da je projekat prepoznat kao nešto važno i da je potrebno zajedno uložiti dodatne napore da bi se pomoglo i lokalnoj zajednici i opštinskoj Turističkoj organizaciji da od toga naprave odličnu turističku priču.

Marko Radić iz Turističke organizacije Republike Srpske rekao je da je ovo jedan od primjera kako se na pozitivan način može iskoristiti prirodni ambijent, kako se mogu iskoristiti legende i ostvariti profit kroz prodaju domaćih proizvoda.

On je dodao da će pomoći Turističku organizaciju iz Ribnika da ova staza zaživi, da turisti tu obavezno svrate, pa je najavio da će se raditi na promociji ove staze, ali i sličnih ideja širom Srpske.

Načelnik opštine Ribnik Nebojša Karać istakao je da imaju izuzetne turističke potencijale, kao što su rijeke Sana, Ribnik, jama Ledana, i mnogo vidikovaca.

On je zahvalio Gašićevoj i delegaciji Turističke organizacije Srpske za posjetu za koju smatra da će doprinijeti da se probudi svijest o značaju turizma.

Vršilac dužnosti direktora Turističke organizacije opštine Ribnik Svjetlana Elez rekla je da ovim brendiranjem pokušavaju ostvariti saradnju sa udruženjima, te na taj način integrisati i njihove proizvode u zajednički turistički proizvod.

Žene iz Udruženja žena Vrbljani promovisale su danas svoje gastro i etno proizvode sa motivima crne kraljice.

SRNA

Tagovi