Psihologija

BOJA AUTOMOBILA MNOGO TOGA GOVORI O VAMA: Psiholog otkriva ko su najbolji vozači, a ko strastveni

Autor Teodora Boškovski

Pogledajte šta boja automobila koji vozite govori o vašoj ličnosti!

ilustracija
Izvor: Mondo/Goran Sivački

Psihologa toliko toga može da otkrije o vama, a čega ni sami, a ni vaši bližnji nisu svjesni. Kada je riječ o psihologiji boja, ona posebno interesuje mnoge menadžere, pogotovo u polju prodaje i marketinga. Boja može u velikoj mjeri da utiče na naša čula i osjećanja, pa tako opšte je poznato da zelena boja djeluju umirujeće, dok crvena pojačva naše uzbuđenje. Kada je riječ o bojama i automoblima, i tu je psihologija umiješala svoje prste.

Pa tako, oni koji imaju crni automobil, inače boja u kojoj se najviše vozila pretražuje, važe za ljude od elegancije i stila. Takođe znači da su vjerovatno pametni kupci, jer tamno obojeni automobili vješto prikrivaju prašinu i prljavštinu od svjetlijih boja, rekla je psiholog za boje Suzi Čiazari, piše The Sun.

Beli auto

Ako imate bijeli automobil, vjerovatno podležete modernom duhu i možete da se prilagodite svakom izazovu na putu, objašnjava ona. Takođe ste veoma pedantni i organizovani.

Sivi auto

Što se tiče vlasnika sivih automobila, oni su često oprezniji i ne žele da se ističu u masi. Psiholog smatra da su vlasnici sivih automobila prisebni, racionalni i pragmatični. 

Izvor: Rina

Plavi auto

Što se tiče najboljih vozača, psiholog Suzi smatra da su to oni koji imaju plave automobile. Dodaje da hladna nijansa sugeriše da ste osoba s kojom su putnici sigruni i da ste vjerovatno opuštenog, hladnog temperamenta.

Zeleni

Zelenu boju izabraće ljudi koji vole prirodu i mir u svim aspektima života. Poznato je da zelena boja odiše smirenošću, te s takvim ljudima nema napetosti.

Crveni

Vozači crvenih automobila u životu daju prednost akciji, strasti i snazi, dodaje Suzi. Takvi vozači brzo reaguju, samouvjereni su i  ne boje se da budu viđeni. Prema njenim riječima, automobili crvene boje su među najsigurnijima na putu jer ih je lako uočiti u saobraćaju.

Izvor: MONDO

Narandžasti i žuti

Oni s narandžastim i žutim automobilima, imaju tendenciju da budu ekstrovertni. Vole da budu za volanom, a tokom tmurnih dana vjerovatno će uključiti radio i pjevati svoje omiljene pjesme.

Ljubičasti i ružičasti

"Boje poput ljubičaste i ružičaste mogu da ukažu da za sebe misltie da ste posebni i jedinstveni", zaključila je psihološkinja, piše The Sun.

 (MONDO)