Aplikacije

Google je potrošio 100 miliona dolara da bi bolje konkurisao TikToku

Autor Nikolina Damjanić

TikTok je za kratko vrijeme od samo još jedne društvene mreže postao konkurent najvećim platformama na svijetu.

TikTok
Izvor: Smart Life/ Unsplash

Zakerberg je već govorio o izazovima koje TikTok predstavlja Facebooku i Instagramu u koji je, neuspešno, pokušao da implementira neke od opcija te mreže.

Takođe, TikTok sa svojim kratkim video klipovima i načinom na koji "zakuca" korisnike za ekran predstavlja i velikog konkurenta Googleu, odnosno YouTubeu.

YouTube je već predstavio kratki oblik video klipova, nazvan Shorts, kojim želi da uzme dio korisnika TikToku, a kako prenose na TechCrunchu, nedavno su napravili još jedan potez u tom smjeru, prenosi B92.

Taj potez težak je oko 100 miliona dolara. Google je tako preuzeo kompaniju Alter koja je fokusirana na stvaranje avatara, odnosno njihova platforma "brendovima i kreatorima omogućuava izražavanje svojih virtuelnih identiteta", pri čemu koriste vještačku inteligenciju.

Kompanija je osnovana 2020. godine kao Facemoji, a zanimljivo je da je jedan od investitora u nju bio i - Twitter.

Akvizicija je sprovedena prije dva mjeseca, ali tek su nedavno iz Googlea za medije potvrdili da su preuzeli Alter, a nisu željeli da govore o cijeni koju su platili.

Zanimljivo, direktori u Alteru nedavno su na svojim profilima na LinkedInu napisali da su se pridružili Googleu, ali nisu pominjali nikakve informacije o akviziciji.

S obzirom na to da se kao razlog preuzimanja Altera spominje TikTok, odnosno želja kompanije Google da što bolje konkurira toj platformi, pored povećanja ponude Google sadržaja, postoji mogućnost da kompanija priprema verziju svoje platforme Shorts za avatare.

(B.92)

Tagovi