Instagram testira funkciju koja vam neće dozvoliti da preskočite reklame.
Instagram je počeo da testira funkciju koja je za kratko vrijeme privukla veliki broj negativnih reakcija. Nazvana "Ad Break", odnosno "Pauza za reklamu", nova funkcija primorava korisnike da odgledaju reklamu prije nego što nastave da skroluju kroz objave.
Popularna društvena mreža, koju je Facebook 2012. kupio za milijardu dolara, u svojoj aplikaciji već nudi veliki broj reklama koje se mogu vidjeti među regularnim, Reels i Stories objavama, ali one su relativno nenametljive i svako ih može preskočiti. Međutim, Ad Break je nešto potpuno drugačije, ali i nešto s čim je dobro upoznat svaki YouTube korisnik koji ne želi da plati Premium pretplatu.
Kako je trenutno u pitanju samo test, ne mogu svi korisnici da vide reklame koje se ne mogu preskočiti. Matična kompanija Meta se o istom nije oglašavala, pa još uvijek ne znamo koliki procenat ljudi vidi ove oglase. Ipak, malo je reći da reakcije pogođenih korisnika nisu pozitivne, a mnogi od njih prete da će napustiti platformu ako ostanu na snazi.
"Ovo će biti kap koja će preliti čašu kada je u pitanju Instagram. Mogu da podnesem mnoštvo reklama koje su već razbacane po celoj aplikaciji, ali reklame koje ne mogu da preskočim? Gubi se", kaže jedan nezadovoljni korisnik na Reddit-u, a drugi se nadovezao: "Meta ima vrhunske UX dizajnere, da li su uopšte sproveli istraživanje pre nego što su ovo pustili u javnost? Potpuno narušava korisničko iskustvo.
Ni korisnici društvene mreže X nisu bolje primili vijest o novoj funkciji, pa su mnogi izrazili namjeru da će preći na TikTok, a u najboljem slučaju da će drastično smanjiti vrijeme provedeno u Instagram aplikaciji.
Ne propustite da nam u anketi ispod kažete svoje mišljenje o novoj "Ad Break" funkciji.