Promena

Mlađi od 18 godina skoro duplo duže gledaju TikTok nego YouTube

Autor Vesna Kerkez

Novo istraživanje je pokazalo da YouTube gubi bitku među korisnicima od 4 do 18 godina.

Izvor: Pexels

Djeca i tinejdžeri u proseku dnevno gledaju 91 minut sadržaja na kineskoj TikTok platformi za kratke video snimke, u poređenju sa samo 56 minuta na platformi YouTube, koja je u vlasništvu kompanije Google. Podaci za 2021. godinu daju širu sliku o tome kako je TikTok ugrabio sljedeću generaciju veb korisnika.

TikTok fenomen je počeo u junu 2020. godini, kada je platforma počela da nadmašuje YouTube po prosječnom broju minuta dnevnog gledanja među ljudima starosti od 4 do 18 godina. Nakon toga, TikTok je nastavio da dominira među mlađim korisnicima, navodi se u izvještaju.

Možda će vas zanimati

Djeca i tinejdžeri u SAD su prošle godine provodili u prosjeku 99 minuta na kineskoj platformi, u odnosu na 61 minuta na YouTube platformi, dok je prosječno vrijeme korišćenja u Velikoj Britaniji iznosilo 102 minuta za TikTok, odnosno 53 minuta za YouTube.

YouTube takođe ima platformu za kratke video snimke pod nazivom YouTube Shorts, koja je prošlog mjeseca prešla 1,5 milijardi prijavljenih korisnika mjesečno, manje od dvije godine nakon lansiranja.

Kompanija Meta takođe želi da ugrabi dio uspjeha video sadržaja u kratkoj formi, a njeni korisnici mogu da biraju između Intagram Reels i Facebook Reels.

(MONDO)

Tagovi