Novi izgled je dostupan samo pojedinim korisnicima
Ukoliko otvorite Instagram aplikaciju i primijetite da su slike i video snimci uvećani, ne brinite, kompanija samo testira novi izgled nalik TikTok-u.
Ulaskom na TikTok, prva stvar koju vidimo je vertikalan video snimak preko cijelog ekrana. Instagram testira funkciju koja bi pružila slično, trenutno imerzivno iskustvo, za koje kaže da je dizajnirano da „donese video zapise u centar pažnje.“
Adam Moseri, prvi čovjek Instagram-a, najavio je ove promjene putem svom profila.
“Pomeramo Instagram na mesto gdje će video biti veći dio iskustva Instagram Feed-a; gde će sadržaj biti imerzivniji – zauzimajući veći dio ekrana; gdje će naše preporuke biti veći dio početne strane – stvari koje mislimo da ćete volite, a niste još uvijek vidjeli; gdje ćete imati veću kontrolu nad svojim iskustvom.“ kaže Moseri. “Ove nedjelje počinjemo test, gdje će slike, kao i video snimci, zauzimati veći dio vašeg ekrana.“
Utisci korisnika u komentarima su pomiješani, ali ako ste dio testa, možete se i sami uvjeriti u novi izgled.
Krupniji sadržaj nije jedina promjena koju je naš Feed doživio u 2022. godini. Nakon testiranja tri nove specijalizovane opcije početkom godine, Instagram je i zvanično uveo Favorites i Following prikaz u martu, kako bi korisnicima omogućio da personalizuju svoj sadržaj, kao i da povrate hronološki pregled objava.
Nejasno je koliko će vremena trebati za testiranje nove funkcije, pa ako još uvijek ne vidite novi izgled, provjerite da li ažuriranje aplikacije čeka na vas.