Za razliku od drugih platformi, Google neće naplaćivati plave kvačice.
Kompanija Google je najavila da plave kvačice stižu na Gmail. Iako vam je vjerovatno dosta gledanja ove ikonice za verifikaciju na platformama kao što su Twitter, Facebook i Instagram, plave kvačice na Gmail-u će zapravo biti korisne, jer će vam pomoći da razaznate između prevara i provjerenih mejlova poznatih brendova.
Plave kvačice ćete automatski moći da vidite u svom sandučetu već ovih dana ukoliko ste dobili mejl od neke kompanije koja koristi BIMI (Brand Indicators for Message Identification) funkciju. Korišćenje BIMI funkcije zahtijeva od pošiljalaca primjenu snažne autentifikacije i verifikacija logotipa brenda. Ovo omogućava kompanijama da prikažu svoj logo kao sliku avatara u mejlovima, pored svog imena i adrese.
Korisnici Gmail servisa će sada vidjeti kvačicu pored imena pošiljalaca koji su usvojili BIMI, što im dodatno pomaže da identifikuju legitimne mejlove i izbjegnu phishing napad ili prevaru.
Google kaže da snažna autentifikacija pomaže korisnicima i sigurnosnim sistemima da identifikuju i zaustave neželjenu poštu, istovremeno omogućavajući pošiljaocima da iskoriste povjerenje u njihov brend.
Plave Gmail kvačice su već počele da se primjenjuju, a ukoliko ih još uvijek ne vidite, Google kaže da ćete sačekati najviše tri dana.
(MONDO)