Dogovorena osnovna suma je iznosila 24 miliona evra, podijeljena na tri rate od po osam miliona evra u junu 2022, oktobru 2022. i februaru 2023. Takođe je dogovoren bonus od 5,75 miliona evra, ali tim iz Milana nije naplatio niti jedan evro.
Finansijski izveštaji Intera otkrivaju neuspešno partnerstvo sa kripto-platformom DigitalBits, koja im duguje više od 30 miliona evra za neizmirene obaveze.
"Calcio e Finanza" je analizirao finansijske dokumente "nerazura" i otkrio obim neuspjeha DigitalBitsa da ispuni svoje obaveze prema klubu. DigitalBits je postao glavni sponzor prošlog ljeta, ali je njihov logo uklonjen sa dresova kluba u aprilu.
Tokom sezone 2021/22, DigitalBits je takođe bio sponzor Intera, ali se njihova reklama nalazila samo na rukavima dresova. Plaćena je puna suma od pet miliona evra, kao i bonus od 100.000 evra za plasman u osminu finala Lige šampiona. Međutim, kripto-platforma nije platila bonuse u iznosu od 1,6 miliona evra, koji su bili vezani za osvajanje Kupa Italije i završni plasman u Seriji A.
Uprkos tome, Inter je uspostavio novi dogovor sa DigitalBitsom kako bi postali novi glavni sponzor. Dogovorena osnovna suma je iznosila 24 miliona evra, podijeljena na tri rate od po osam miliona evra u junu 2022, oktobru 2022. i februaru 2023. Takođe je dogovoren bonus od 5,75 miliona evra.
Nijedna od ovih uplata nije izvršena. Inter je propustio sva plaćanja od 30 miliona evra i na kraju uklonio DigitalBits logo sa dresova, klupskog sajta i reklamnih panoa.
"Nerazuri" sada traže novog glavnog sponzora, prema nedavnim glasinama to bi mogao da bude jedan od avioprevoznika, s obzirom da su u toku pregovori sa Turkish Airlinesom i Qatar Airwaysom.
Podsjetimo, slično kao Inter prošla je i Roma, koja je takođe ostala bez obećanog novca od DigitalBitsa, te je takođe uklonila njihovu reklamu sa dresova.
(MONDO)