Ekonomija

KUPCI U HRVATSKOJ POLUDJELI ZBOG GREŠKE BRENDA! Usijale se mreže: Najbolji šoping ikad!

Autor mondo.ba

Neplanirana najveća praznična sniženja juče su obradovala brojne kupce na veb šopu "Najkija".

Izvor: Song_about_summer/ShutterStock.com

Na internet šopu "Najkija" je došlo do greške i nekolicana srećnika koja je to ispratila u Hrvatskoj je uspjela da iskoristi i da obraduje sebe i svoje najbliže. Dukserice koje su koštale 500 kuna (66 evra) su se prodavale po cijeni do 65 kuna (8,6 evra). Majice su takođe bile snižene sa 230 na 30 kuna, piše hrvatski "Jutarnji list".

Petnaestak sniženih artikala nestalo je u rekordnom roku. Kada se snižena cijena pomnoži sa trenutnim kursem evra dobija se provobitna cijena. Tako su se u "Najkiju" odlučili da cijene u kunama zamijene sa onima u evrima nedjelju dana prije ulaska Hrvatske u Evrozonu. Zamijenili su brojeve, ali skraćenica za valutu ostala je ista pa je odjeća umjesto 65 evra koštala 65 kuna.

Kupci su to primijetili i hitro su reagovali. Širili su se linkovi sa sniženim proizvodima preko društvenih mreža, a firma je izgubila malo više od 10.000 kuna, odnosno oko 1.300 evra.

"Bio je to moj najbolji božićni šoping", rekao je jedan srećni kupac.

Ovog srećnog kupca je obavijestio prijatelj da se u "Najku" dešavaju velika sniženja. Tu informaciju nije sačuvao za sebe već je podijelio sa najboljim prijateljima i sa kolegama.

"Kad sam ukapirao akciju, bilo je udari, kupuj što brže možeš. Navala je bila ogromna i stvari su brzo nestale", navodi drugi kupac.

Kupci navode da ponuda nije bila prevelika i da se moglo kupiti petnaestak artikala po nižim cijenama. Otkrili su da se uglavnom radi o odjeći sa obilježjima NBA timova.

(MONDO)

Tagovi