Promene

Twitter uvodi pretplatu: Nove opcije, manje reklama i drugačija platforma

Autor Miloš Delević

Da li bi izdvojili novac za dodatne opcije?

Izvor: SMARTLife / Unsplash/ Alexander Shatov

Društvena mreža Twitter je još ranije otkrila da razmišlja kako da implementira pretplatu u svoje usluge, a sada je otkriveno kako će ona izgledati.

Naime, te usluge koje će koštati 2,99 dolara mjesečno će se nazivati Twitter Blue.

Džejn Vong koja istražuje i testira aplikacije je na svom Twitter nalogu otkrila informacije o novom Twitter-u. On će navodno posjedovati opcije koje obična verzija nema, a neke od njih su Undo Tweets koji vjerujemo da briše neželjene objave jednim potezom i bookmark kolekcija.

Vong dodaje da Twitter radi na implementiranju modela pretplate na više nivoa, što znači da oni koji izdvoje najviše novca da će dobiti i najbolje korisničko iskustvo. Kompanija Twitter se nije oglašavala povodom ovih objava, dok je u prethodnom periodu uvela i dosta novih opcija i poboljšanja, kao veći kvalitet fotografija na mobilnim telefonima, grupni razgovori Spaces i još mnogo toga drugog.

Bolje fotografije i grupni razgovori će biti dostupni besplatno svim korisnicima, što ne mora da znači da će Scroll i Revue opcije biti besplatne, već naprotiv. Twitter je prošle nedjelje objavio da je postao vlasnik ove platforme koja ima pretplatu od pet dolara, a uz pomoć nje korisnici mogu da čitaju sadržaj izdavača bez napornih reklama koje iskaču, sa druge strane Revue je servis koji pomaže korisnicima da objave biltene na društvenim mrežema, prenosi 9To5Mac.

Kako ističe The Verge, Twitter je u prvom kvartalu 2021. godine imao profit od 68 miliona dolara na prihod od 1,04 milijardi dolara. Ta kompanija je prijavila rast od 20% kod dnevnih aktivnih korisnika koji donose profit. Još uvijek nema zvaničnih informacija o Twitter Blue, o pretplati, kada i gde će ona postati dostupna. Logično je pretpostaviti da će osnovna verzija Twitter društvene mreže i dalje biti besplatna za korišćenje.


Tagovi