Krajem prošle godine, Tviter je započeo testiranje Spaces soba sa ograničenim brojem korisnika, dok je danas ova opcija postala dostupna za skoro sve korisnike ove društvene mreže.
Twitter je društvena mreža koja u posljednje vreme uvodi veliki broj promjena, što je dosad bilo vrlo nekarakteristično za njih. Od podrške za 4K i drugog načina kačenja slika do novih opcija u test fazi, ova društvena mreža prolazi kroz velike promjene koje mogu da budu mač sa dve oštrice. Jednostavnost komunikacije je ono što privlači Twitter korisnike, pa nije baš najjasnije kako će većina korisnika reagovati na ovako veliki broj promjena.
We've been testing and tweaking and learning from you about how to make @TwitterSpaces accessible. Today marks a huge roll-out to more accounts. If you've got it, host it, or join in! pic.twitter.com/VXbgP2qoJj
— Twitter Accessibility (@TwitterA11y) May 3, 2021
Nova opcija koju uvodi Twitter sezove Spaces i u pitanju su virtuelne audio sobe u kojima korisnici mogu da ćaskaju jedni s drugima. Za sada je opcija dostupna korisnicima na Android i iOS platformama koji imaju 600 ili više pratilaca. Facebook je takođe najavio da će uvesti sličnu opciju za svoje korisnike, a Spotify je nedavno kupio kompaniju Betty Labskoja pravi audio aplikaciju fokusiranu na sport.
Kako radi Spaces?
Twitter korisnici će vidjeti ljubičaste balone na vrhu svoje glavne strane kada se započne neka živa konverzacija. Ako kliknete na taj balon pridružićete se Space sobi. Kada ste u četu, možete da pošaljete poruku onome ko je započeo Space ili da tražite pravo da govorite.
now, everyone with 600 or more followers can host a Space.
— Spaces (@TwitterSpaces) May 3, 2021
based on what we've learned, these accounts are likely to have a good experience hosting because of their existing audience. before bringing the ability to create a Space to everyone, we’re focused on a few things.
Onaj koji je započeo Space je automatski moderator i može da zove druge korisnike, bira ko će da priča ili da sklanja korisnike van sobe.
Twitter je takođe najavio opciju nazvanu Ticket Spaces, koja će dozvoliti korisnicima da kreira virtuelnu Space sobu kojoj mogu da se pridruže samo oni koji su kupili kartu. Na ovaj način Twitter želi da omogući monetizaciju za popularne korisnike i da podstakne više živih četova na ovoj društvenoj mreži.
Naravno, dok će oni koji kreiraju Sobe sa ulaznicama zarađivati najviše para, Twitter će uzimati svoj dio. Kažu da je mali, ali eto novog izvora prihoda za matičnu kompaniju.
Ticket Spaces će početi da se pojavljuju kod malog broja korisnika u narednih nekoliko mjeseci.
(MONDO)