Maršal Glikman je ponovo vodenicu okrenuo na "tržišta u razvoju", ali srećom je istakao da su mu navijači najbitniji, pa bi Srbija tu mogla da vidi svoju šansu za dugoročno mjesto.
Izvršni direktor Evrolige Maršal Glikman ponovo je pričao o budućnosti ovog takmičenja. Gostujući kod Kajla Hajnsa u njegovom podkastu "Krosover" istakao je da je uzbuđen zbog rada na "novim tržištima".
"Imamo nevjerovatno svjetlu budućnost i mnogo "praznog prostora" da tako kažem u kome možemo da stvorimo novu vrijednost. Osjećam se jako dobro pogotovo zbog šanse da radimo u tržištima koja rastu", rekao je Glikman, koji je i ranije govorio o novim licencama.
Govorio je tada o Parizu, Londonu, Dubaiju, pa čak i o nhemačkim i francuskim klubovima, sada je pričao o "rastućim tržištima", ali Srbiju nije pominjao. Ipak, ako je istina ono što je rekao, a to je da su mu najbitniji navijači, ovo tržište bi morao da uzme u obzir.
"Igrači su ključ svega, za mene je najbitbnije da saslušam igrače i čujem kakva su njihova iskustva. To je ključno kada donosim odluke. Pomozite nam da proširimo riječ o Evroligi. Jer ovo je pravo takmičenje u kome je svaki meč bitan, a to je nešto drugačije, nešto na šta smo ponosni. Ponosan sam što sam ovdje i što pomažem, a iako sam čovjek koji prvo gleda interese igrača moram da kažem da su mi najbitniji navijači. Zaista sam i uvijek sam bio neko kome su navijači najvažniji", zaključio je Glikman.
Evroliga će u narednim godinama evidentno promijeniti format, priča se o uvođenju dve konferencije po uzoru na NBA, a kako će u svemu tome proći Srbija, Crvena zvezda i Partizan, ostaje da se vidi.
Pratite sve sportske vijesti na jednom mjestu, budite dio Mondo sportske zajednice na Viberu!