Košarka

"Greška je Partizanova, nije naša!" Oglasio se Tiketlajn - odgovor crno-bijelima u vezi sa ulaznicama

Autor Bojan Jakovljević

Nakon Partizanovog saopštenja, oglasila se i "prozvana" tiketing kompanija

Izvor: MN PRESS

Nakon što se na utakmici Partizana dogodio propust, da su pojedini vlasnici sezonskih karata imali ulaznice za mjesta koja su već bila zauzeta, klub se oglasio i poručio da će hitno da riješi taj problem. Crno-bijeli su apelovali na strpljenje navijača i objasnili da su se greške dogodile i ljudskim faktorom, jer, kako je navedeno, bivši tiketing partner KK Partizan nije predao stare podatke.

Dan nakon tog saopštenja, oglasio se i Partizanov prethodni partner, kompanija Tiketlajn, čije saopštenje prenosimo u cjelosti.

"Povodom jučerašnjeg medijskog saopštenja KK Partizan koje je uslovilo veliki broj obraćanja našoj kompaniji u vezi sa problemima oko prodaje svih tipova ulaznica koje postoje u ovoj sezoni, a koji su kulminirali na prvoj evroligaškoj utakmici, želimo da se prije svega obratimo Partizanovoj navijačkoj javnosti.

Ovim putem izražavamo svoje saosjećanje zbog problema i nepoštovanja koje trpi jedna od najvjernijih košarkaških publika u Evropi od strane neodgovornih pojedinaca iz top menadžmenta kluba. U cjelosti se ograđujemo od svih izjava pojedinaca iz rukovodećih struktura kluba u vezi sa prebacivanjem sopstvene odgovornosti i nekompetentnosti na našu kompaniju i pominjanja starih baza podataka, kao navodnog opravdanja za novonastale probleme.

Smatramo da je neprofesionalan i stav kluba koji sve svoje propuste pokušava prebaciti na ticketing kompanije sa kojima je sarađivao ili sada sarađuje, bez želje da ulazimo u renomiranost ticketing kompanija sa kojima klub trenutno posluje.

Obavještavamo javnost i da je KK Partizan neosnovano izvršio jednostrani raskid ugovora sa našom kompanijom u jeku priprema nove sezone, povodom čega ćemo zaštitu naših prava tražiti pred nadležnim institucija Republike Srbije, a ne preko društvenih mreža.

Takođe, ovim putem želimo da pozovemo odgovorne pojedince iz kluba da ostave po strani našu kompaniju i da nas dalje ne pominju u kontekstu sopstvenih grešaka. Ticketline se, bez obzira šta KK Partizan bude ubuduće objavljivao po ovom pitanju, neće dalje medijski oglašavati. Sportskoj sekciji KK Partizan želimo svu sreću u daljem radu, a kompletnoj crno-bijeloj navijačkoj armiji želimo da se sezona nastavi sa što manje problema i što više navijačkog zadovoljstva. Menadžment Ticketline", piše u saopštenju.