Kad je u pitanju interakcija prema Instagram aplikaciji - u samom su vrhu!
Domaći klubovi na evropskoj sceni ne takmiče se samo na parketu ili travi.
Takmičenje se odvija i pored njega, na društvenim mrežama, a sve beleži i statistički obrađuje kompanija Deportes&Finanzas, koja je objavila svoje najnovije rezultate o aktivnostima do kraja januara na društvenoj mreži Instagram.
Ne samo da su klubovi Crvena zvezda i Partizan izuzetno praćeni na Instagram mreži, nego i ostvaruju rekordno velik broj interakcija u Evropi. Prema statistici Deportes&Finanzas Crvena zvezda je ostvarila preko 920.000 interakcija na društvenoj mreži Instagram i zauzela 4. mesto u Evropi, dok je Partizan na 5. mestu sa 852.000 interakcija.
Na trećem mestu je grčki Panatenaikos, a na drugom i prvom turski Galatasaraj i Fenerbahče. Oni su sa preko pet miliona i milion i po interakcija, ipak i dalje daleko ispred srpskih klubova.
Što se domaće scene tiče, Deportes&Finanzas je merio i nju.
Prva na tabeli je FK Crvena zvezda sa preko tri miliona interakcija, sledi Instagram profil KK Crvena zvezda sa 921.000 interakcija. Na trećem mestu je sa 852.000 interakcija KK Partizan, a na četvrtom sa nešto više od pola miliona interakcija i FK Partizan.