Viktor Rakariu

Regionalni direktor kompanije Glovo za MONDO: O zaposlenju, partnerima i "Zavjetu kuririma"

Autor Vesna Kerkez

Ako niste znali "Donesi" je odnedavno "Glovo".

Izvor: Promo/ustupljena fotografija

Slična reklama privukla je mnogo pažnje kada se pojavila, jer nas je sve uporno "gađala" sa svih strana. Promjena vlasništva popularnog servisa za dostavu postala je viralna vijest, pravili su se mimovi, pisali osvrti, neki su se ljutili zbog agresivne kampanje...

Mi smo odlučili da skoro dva mjeseca nakon "transfera" postavimo nekoliko pitanja direktoru kompanije Glovo i provjerimo da li je marketing imao efekta...

Viktor Rakariu, regionalni generalni direktor kompanije Glovo za jugoistočnu Evropu kaže da je na Glovo platformi u BiH prisutno više od 350 restorana, kao i da je menadžment zadovoljan povratnim informacijama kupaca.

"Sudeći po reakciji naših korisnika, prednosti korištenja Glova su brojne, a jedna od glavnih je pogodnost, trenutna isporuka i mogućnost da dobijete upravo ono što vam treba kada vam zatreba. Na taj način pomažemo naše korisnike u obavljanju njihovih svakodnevnih obaveza", ističe Rakariu za MONDO.

Prema njegovim riječima, u BiH je tržište dostave u začetku.

"Veoma pažljivo pratimo šta se dešava na međunarodnom planu, pa mogu reći da je tržište dostave u Bosni i Hercegovini na početku. Trenutno postoji mnogo igrača na globalnom nivou koji posluju u zemljama oko Bosne i Hercegovine, kao i vrlo jaki lokalni igrači.

Iako smo tek početkom godine krenuli u Bosnu i Hercegovinu, u periodu akvizicije kompanije Delivery Hero, već smo imali 100 aktivnih kurira, te 150 partnerskih trgovina.

Danas, nakon što je proces migracije Donesi na Glovo uspješno okončan, na platformi je prisutno više od 350 restorana, a među popularnim brendovima koji se nalaze na aplikaciji mogu spomenuti McDonalds, PoP's, Slatko i Slano, Bassta", ističe naš sagovornik.

Izvor: Promo/ustupljena fotografija

Osim hrane, Glovo sarađuje sa 40 partnera mješovite robe, kao što su Konzum i Fabrika Coffee To Go, a omogućava dostavu namirnica i domaćih proizvoda, poput svježeg mesa i ribe, poklona, cvijeća, osvježavajućih pića, njege i kozmetičkih proizvoda, proizvoda za bebe i knjiga.

Ako želite da se uključite u Glovo mrežu, potrebno je da ih kontaktirate.

"Imamo prodajni tim zadužen za kontaktiranje novih potencijalnih partnera, kako bismo povećali našu partnersku mrežu. Nastavit ćemo razvijati tu mrežu, kako bismo korisnicima mogli pružiti različite proizvode i usluge.

Istovremeno, dobijamo zahtjeve različitih kompanija da postanemo partneri, i u tom slučaju naš prodajni tim preuzima vodstvo i započinje razgovor sa tim potencijalnim partnerom", naglašava Viktor.

On dodaje da su prednosti rada sa Glovom brojne.

"Kao partner, vi možete pratiti narudžbe od pripreme do isporuke, razvijati svoj brend, zahvaljujući našoj bazi podataka koja broji milione korisnika, poboljšati prodaju i povećati profit. Ono što mi kao partner tražimo jeste isporuku narudžbe brzo i jednostavno: u roku od 30 minuta, svakog dana u godini, 24 sata dnevno", kaže.

Izvor: Promo/ustupljena fotografija

Kako potencijalni radnici mogu dobiti posao u Glovu BiH?

"Neprestano tražimo nove kolege da nam se pridruže. Informacije o otvorenim pozicijama uvijek su dostupne na našoj web stranici. U Bosni i Hercegovini radimo sa kurirskim kompanijama. Da bi jedna osoba bila Glovo kurir potrebno je da ispunjava tražene uslove i to: da je punoljetan, da posjeduje vlastito vozilo i vozačku dozvolu (ako je tip vozila koje koristi za dostavu automobil ili motocikl), da ima završenu obuku za aplikaciju Glovo koja će se, između ostalog, koristiti tokom radnog vremena. Više detalja o procesu možete pronaći na ovoj stranici.

Glovo je najavio da će razviti standard za promociju radničkih prava "Zavjet kuririma".

"Postoji niz zakonskih i regulatornih okvira koji regulišu odnose sa kuririma u različitim zemljama u kojima poslujemo. Međutim, bez obzira na zaposlenje ili radni status (zaposlenik, slobodnjak ili podizvođač), želimo svim našim kuririma garantovati pristup socijalnim pravima i beneficijama.

Posvećeni smo uspostavljanju unapređene i univerzalne šeme beneficija za sve kurire koji sarađuju s nama na globalnom nivou, bez obzira na zaposlenje ili radni status u kompaniji. Ovaj program, koji je ujedno i novi standard, nastao je u saradnji sa nezavisnim i objektivnim institucijama, kao što su Fairwork i WageIndicator.org. Trenutno imamo 74.000 kurira i očekujemo da ćemo do 2023. godine imati 240.000 kurira aktivnih na platformi — svi će uživati prava zagarantovana Zavjetom kuririma", naglasio je Rakariu. 

(MONDO)