Vijesti

Zakenberg potvrdio: I Facebook dobija „reels“

Autor Vesna Kerkez

Najpopularniji format s Instagrama stiže na facebook, potvrdio direktor kompanije Meta Mark Zakenberg.

Izvor: @Irrmago via Twenty20

„Reels je već naš najbrže rastući format sadržaja do sada, a danas ga činimo dostupnim svima na Facebooku širom svijeta. Želimo da „reels“ budu najbolje mjesto za kreatore da se povežu sa svojom zajednicom i zarađuju za život, pa takođe pokrećemo nove alate za monetizaciju“, objavio je Zakenberg na svom Facebook profilu.

On je istakao i da Meta tim testira nove načine alata za monetizaciju „reelsa“ i izgleda reklama.

Ova opcija trebalo bi uskoro da bude dostupna svim korisnicima, na IOS i android platformi.

Korisnici će moći da „remiksuju” video snimke drugih (u duetu sa svojima) i postavljaju klipove dužine do 60 sekundi, baš kao i na Instagramu. Meta će u narednim mjesecima dodati nove alate za obradu video klipova.

Moraćemo da istrpimo i još reklama. Naime, Meta uvodi i dva nova formata: baner oglase koji se pojavljuju "kao poluprovidni sloj na dnu reela" i statični oglasi, koje kreator može da postavi bilo gdje.

(MONDO)