Nike kampanja rasizam Dzordz Flojd

  • Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Ostali sportovi

Najki protiv rasizma: NE RADI TO!

Američki proizvođač patika Najki (Nike) pokrenuo je kampanju protiv rasizma pod sloganom "Ne radi to" (Don't do it)

Izvor: Tanjug/AP/David Zalubowski

Kampanja, pokrenuta poslije hapšenja i smrti Afroamerikanda Džordža Flojda i talasa protesta  zbog policijske brutalnosti u SAD, je izmenjena verzija čuvenog slogana kompanije - "Uradi to" (Just do it).

"Ovog puta - ne radi to... Ne pretvarajte se da ne postoji problem u Americi", poručio je američki gigant sportske opreme u videu koji je postavljen na Twitteru.

"Ne okrećite leđa rasizmu. Ne prihvatajte da se oduzimaju nedužni životi. Ne pronalazite više izgovore. Ne mislite da vas se to ne tiče", poručuje Najki u spotu u kojem se riječi ispisane bijelim slovima pojavljuju na crnoj pozadini.

U znak solidarnost, rivalska kompanija Adidas je retvitovala video, uz poruku "Samo zajedno idemo napred. Zajedno dovodimo do promjena", prenosi Glas Amerike.

Ovo nije prvi put da je Najki zakoračio u oblast socijalne pravde u Americi.

U septembru 2018, Najki je izazvao buru kada je objavio reklame u kojima je igrač američkog fudbala i aktivista Kolin Kapernik, koji je kritikovan zato što je klečao za vreme izvođenja američke himne u znak protesta zbog rasizma.

Pročitajte i ovo

Tagovi

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

NAJNOVIJE

Kolumna - Nebojša Šatara

Navijači

MONDO Tim kola

FK BORAC

RK BORAC

loader