Stigle su nove boje - još samo da Xiaomi SU7 stigne u Evropu.
Teško da bi prije 10 godina iko povjerovao da će Xiaomi lansirati svoj električni automobil prije kompanije Apple, ali to je stvarnost u kojoj živimo. I ne samo to - lansiranje SU7 modela je proteklo toliko uspješno da tehnološki gigant sada mora da ubaci proizvodnju u višu brzinu kako bi uspio da ispuni preko 100.000 narudžbina novog četvorotočkaša. Ipak, čini se kineska kompanija nije previše zabrinuta da li će u tome uspjeti. Štaviše, upravo je predstavila šest novih boja, proširivši ponudu od originalne tri.
Xiaomi je na svom sajtu objavio da će SU7, kojeg mnogi porede sa Porsche Taycan-om zbog sličnog dizajna, nakon Aqua Blue, Verdant Green i Mineral Gray, sada biti dostupan i u Meteor Blue, Radiant Purple, Basalt Gray, Lava Orange, Pearl White i Diamond Black.
Povrh ovih devet boja eksterijera, kupci mogu da biraju i boju enterijera, te da naprave kombinaciju po svojoj mjeri i ukusu. Na raspolaganju su Galaxy Gray, Twilight Red, Mist Purple i Obsidian Black.
Pored boja, Xiaomi SU7 električni automobil dolazi u tri varijante - standardni SU7, SU7 Pro i SU7 Max. Početna cijena najjeftinijeg modela je oko 27.800 evra, dok najniža cifra koju je potrebno izdvojiti za Max iznosi oko 38.700 evra.
Oni koji žele najbolju autonomiju će je pronaći na Pro modelu, koji može da pređe do 830 km, dok su najbolje performanse dostupne na Max modelu, koju od 0 do 100 km/čas ubrzava za samo 2,78 sekundi.
Xiaomi je, prije svega, tehnološka kompanija koja je svoje ime stekla na tržištu pametnih telefona, a zatim i širokom ponudom drugih pametnih uređaja i kućnih aparata. Zato ne treba da čudi da je Xiaomi SU7 opremljen "do zuba" naprednim tehnologijama, pa kupci, između ostalog, na raspolaganju imaju 16,1-inčnu centralnu konzolu i 56-inčni head-up displej koje pokreće HyperOS, operativni sistem koji je kompatibilan sa preko 1000 uređaja iz Xiaomi ponude.
Nažalost, još uvijek nema zvaničnih informacija o početku prodaje SU7 električnog automobila na globalnom nivou, a ne očekujemo da ćemo tu informaciju znati sve dok Xiaomi ne ispuni potražnju na domaćem tržištu.
(MONDO)