Sa ukupnom dužinom od samo 3.92 metra, novi električni Reno 5 je kompaktan, ali ne i jako malen.
Reno je predstavio električnu verziju nekadašnjeg "renoa 5" pod nazivom "Renault 5 E-Tech electric".
Kupci u Evropi moći će kupiti "5" s početnim motorom od 94 KS (konjskih snaga), dok će snažnije verzije imati 121 KS/225 Nm okretnog momenta i 148 KS/245 Nm. Postoje dvije opcije baterije – 40 kWh s motorom od 121 KS i 52 kWh s jedinicom od 148 KS.
Reno tek treba objaviti službene podatke o dometu, ali bi izdanje s malom baterijom moglo preći oko 300 km između punjenja ako se koristi u gradu, dok bi verzija od 52 kWh trebala moći prijeći do 400 km između punjenja.
Manja baterija dobiva 80 kW DC punjenja, dok se veće pakovanje može puniti do 100 kW, što znači da se 15-80 posto može napuniti za nešto manje od pola sata.
Reno 5 imaće postavku B za agresivniju rekuperaciju energije kočenja, ali pri lansiranju automobil se neće moći voziti u načinu rada s jednom pedalom. Renoovi inženjeri kažu da bi se ova karakteristika mogla uvesti u budućem ažuriranju za modelsku godinu iako bi zahtijevala dodatni hardver.
U unutrašnjosti je Reno oponašao elemente originalnog Renoa 5 Turbo.
Kapacitet prtljažnika je 326 litara, oko 60 litara manje u odnosu na Clio, iako je 27 litara od toga ispod poda, gdje će se gotovo sigurno koristiti za pohranjivanje kablova za punjenje automobila.
Cijena bi trebala biti nešto veća od novih električnih modela predvođenih Citroenovim e-C3, a niža od one MINI Cooper Electrica ili Fiata 500 s nultim emisijama. Prevedeno, teško će biti ispod 25 hiljada evra.
(Index/Mondo)