Barselona je u škripcu i ne čudi što je pristala i na ovakve uslove.
Nije nikakva tajna više da je Barselona u ozbiljnim dugovima, spominje se da je minus i do milijardu evra, pa su zbog toga ljetos morali da se odreknu Lea Mesija i da krenu u potpuno novi projekat.
Djeluje da su na dobrom kursu, stigao je Ćavi i donio moderniji fudbal od onog koji je prezentovao Ronald Kuman, a pojačanja u vidu Toresa, Obamejanga i Traorea, uz plejadu igrača iz omladinske škole, odlično su se pokazala. Da bi to bilo još bolje, Barsa je morala da dovede i novog sponzora...
Potpisali su ugovor sa švedskom kompanijom "Spotify" i prve informacije iz Španije govore da će godišnje zarađivati 65 miliona evra kako bi nosili njihovo ime na dresu.
To nije sve, Nou Kamp će ponijeti ime pomenutog muzičkog striming servisa - tako da će sada biti "Spotifaj Nou Kamp" - što se ne dopada naročito navijačima, ali situacija je takva da Barselona mora da pronađe način da preživi. Jedan od njih je i da prodaju ime stadiona, a sve kako bi finansirali njegovu rekonstrukciju.
Ono što je navijače više zabrinulo od promjene imena stadiona jeste novi izgled dresa Barselone, pošto su na društvene mreže "procurile" fotografije navodne nove opreme.
Ako je vjerovati njima, osnovna boja će sada biti crna - uz plave i bordo štrafte?!
Official | Spotify is Barcelona’s new sponsor. Spotify will appear on the front of both Men’s and Women’s team shirts beginning in the 2022/23 season and for the next four seasons.pic.twitter.com/030q7nW0kW
— Barça Femení (@BarcaFem)March 16, 2022
(MONDO)