Crvena zvezda mts dobila nagradu u Barseloni.
Crvena zvezda mts dobila je ponovo nagradu Evrolige u izboru za najbolji marketing i poslovnu strategiju u sezoni 2020/21.
Marketing crveno-bijelih je osvojio treće mjesto u konkurenciji evroligaških timova, a to je čak treće priznanje te vrste u posljednjoj deceniji. Ujedno, i drugo uzastopno, pošto je i prethodne sezone Zvezda "srebrom" nagrađena za zanimljiva rješenja.
"Poseban uspjeh je što ovo priznanje dolazi u najtežoj sezoni u modernoj istoriji košarke kada je Crvena zvezda bila lišena svog najvećeg aduta, svog šestog igrača i vjetra u leđa tokom cijele sezone u Evroligi", navode na zvaničnom sajtu crveno-bijelih i dodaju da je ljestvica sada već postavljena visoko i da se "neskromno takav uspjeh očekivao".
Titulu najboljeg ponio je Bajern Minhen, šampion Evrolige, sjajni Efes, okitio se srebrnim odličjem, dok je bronza pripala šampionu ABA lige.
"Crvena zvezda, koja je osvojila Srebrni trofej prošle godine, osvojila je bronzu 2021. godine zbog različitih načina na koji je ostala u kontaktu sa svojim navijačima u sezoni koja je pogođena globalnom pandemijom. Klub je ostvario postavljeni cilj, da tretira navijače kao porodicu i ugradio je imena navijača u klupski logo. Crvena zvezda je pridodala svoj poseban audio-vizuelni performans u prenos zvaničnog broudkastera, postavila 1000 Led ekrana na domaćem terenu koji su prikazivali 1000 navijača, u potpunosti brendirala dvoranu po potrebama svojih sponzora, kreirala paket Viber stikera i predstavila novi zvanični podkast KK Crvena zvezda", obrazložila je Evroliga.
The Devotion Marketing Awards winners are as follows;@FCBBasketball@AnadoluEfesSK@kkcrvenazvezda
— Turkish Airlines EuroLeague (@EuroLeague)July 8, 2021
Congrats to all teams
Direktor marketinga Crvene zvezde mts Janko Stanković prezadovoljan je nagradom.
’’Velika je čast i privilegija naći se u ovako odabranom društvu. U konkurenciji 17 ekipa iz Evrolige i 24 klubova iz Evrokupa, Crvena zvezda je proglašena za klub koji je imao treću najbolju marketing i poslovnu strategiju u sezoni 2020/2021. Već je više puta istaknuto od strane svih timova u Evropi da je ovo bila izvjesno najteža sezona u modernoj istoriji. Suočili smo se sa problemima koje nismo mogli ni da zamislimo, ali smo vjerovali u rad svih struktura kluba, kontinuitet i čvrste temelje sistema koje smo postavili. Kreativnost našeg tima je uvijek bila naš najveći adut, nismo zakazali ni ove godine u posebnim uslovima. Veoma mi je drago ako smo tešku svakodnevnicu bar malo uljepšali našim navijačima koji su nam mnogo nedostajali i drago mi je da smo na triplu krunu osvojenu na terenu pridodali još jedan trofej’’, istakao je direktor marketinga Crvene zvezde mts Janko Stanković.
(MONDO)