Prve bh. figurice PEZ-a predstavljene su danas u Sarajevu, a namijenjene su ljubiteljima fudbalskih klubova Željezničar i Sarajevo.
"Drago nam je da smo uspjeli ostvariti saradnju s brendom kao što je PEZ. Vođeni našim sloganom 'Od malena za sva vremena' htjeli smo napraviti nešto što će obradovati mališane, ali i starije", kazala je direktorica marketinga FK Sarajevo Anela Potura.
Marketing menadžer FK Željezničar Emir Dobrača takođe je izrazio zadovoljstvo da je klub postao član porodice PEZ, a najviše, naglašava, raduje činjenica da će najmlađi navijači imati novu figuricu s plavim bojama na njoj.
U povodu predstavljanja figurica otvorena je i jednodnevna izložba kolekcionara PEZ figurica i drugih PEZ proizvoda.
Najveći kolekcionar iz BiH Suvad Lelo je kazao da je najstarija figurica iz njegove kolekcije Pluton s oznakom države "V" - (Jugoslavija) proizvedena tokom 60-tih godina, a pohvalio se i figuricom Miki Mausa iz 1970. godine.
Proizvodnja PEZ-a za bh. tržište rezultat je saradnje kompanija PEZ i "Spanish market" koja traje deset godina, a na današnjem predstavljanju je navedeno da bh. potrošači u prosjeku godišnje kupe 200.000 figurica, te oko četiri miliona bombonica, saopštili su organizatori predstavaljanja novih PEZ figurica.