Vini Harlou iz Kanade izuzetno je uspešna u (surovom) svetu mode, uprkos poremećaju pigmentacije.
Ona je inače zaštitno lice španskog brenda Desigual, a reklamira i Dizel kolekciju za proleće/leto 2015. godine.
Vini je učestvovala u takmičenju Amerika’s Next Top Model, a poremećaj pigmentacije kože, vitiligo, dijagnostifikovan joj je kada je imala samo četiri godine. Tokom odrastanja, često se suočavala sa uvredama druge dece - zvali su je "zebra" ili "krava" zbog poremećaja pigmenta koji se vidi na njenoj koži.
Međutim, otkako se probila u svetu mode, sada ima nešto manje od 440.000 pratilaca na Instagramu. Vini kaže da je vitiligo "problem sa kožom, a ne nešto što bi trebalo da ti promeni život". Ipak, ona kaže da kada je skupila hrabrost da svoj jedinstven izgled okrene u svoju korist, sve je mnogo drugačije. "Počela sam da volim sebe, a onda su prilike jednostavno počele da mi ‘padaju u krilo’. Hvala Bogu za to! Pokušajte da volite sebe," savetuje ova uspešna mlada dama.
"Ona je čista inspiracija, primer snage i dostignuća, neko ko pokazuje da smo svi posebni i da možemo da ostvarimo sve što želimo", kažu o svojoj manekenki iz brenda Desigual.
Mi imamo samo da dodamo - svaka čast!