• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Onlajn novine popularnije od štampanih

Navika čitanja tradicionalnih, dnevnih listova polako gubi korak u SAD i Velikoj Britaniji u korist onlajn izdanja, rezultati su nedavnog istraživanja.

 Onlajn novine popularnije od štampanih Izvor: MONDO

Onlajn vijesti našle su se na trećem mjestu najpopularnijih načina informisanja iza vijesti koje emituju lokalne i nacionalne TV stanice, saopštio je Istraživački centar Pju.

Istraživanje je pokazalo da se 61 odsto čitalaca informiše putem Interneta, a da su najposjećeniji informativni servisi Google News i AOL, kao i vebsajtovi CNN-a i BBC-a.

Njih 78 odsto reklo je da prati vijesti na lokalnim tv stanicama, a 71 odsto da crpi informacije sa nacionalnih tv mreža poput NBC-a ili kablovskih kanala kao što su CNN i Fox News.

Vijesti na radiju, u kući ili u automobilu, sluša 54 osto ispitanika.

Više od 90 odsto ispitanika izjavilo je da se informiše iz više od jednog izvora, a 57 odsto njih da redovno konsultuje od dva do pet vebsajtova.

I dok se sve više ljudi informiše putem Interneta, broj redovnih čitalaca dnevnih novina, bilo da je riječ o lokalnim ili nacionalnim izdanjima, opao je za polovinu, što je dovelo do zatvaranja mnogih listova kako u Americi tako i u Velikoj Britaniji.

Štampa u obje ove zemlje prolazi kroz finansijske teškoće, dijelom izazvanih i napuštanjem oglašivača, što mnoge novinske kuće navodi na razmišljanje o uvođenju naplate korisnicima za posjetu svojih onlajn izdanja.

Najpoznatiji američki dnevni list Njujork tajms najavio je da će od 2011. naplaćivati posjete svom sajtu, a sličan potez je sa svojim izdanjima najavio i Rupert Mardok.

(Tanjug)

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

RECENZIJE

TIPS & TRICKS