Barselona je spremna za revoluciju.
Barselona je u ogromnim dugovima, ali ima plan kako da se iz njih "iskobelja". Doveli su Ćavija za trenera, pojačali ekipu igračima kao što su Dani Alves, Obamejang i Feran Tores, a u planu je i rekonstrukcija stadiona "Nou Kamp" koji će sada i zvanično promijeniti ime.
U istoriju odlazi "Nou Kamp" pošto Barselona više ne može da odbija ponude, potreban joj je novac da bi preživjela, a javila im se globalna kompanija "Spotify" koja nudi odlične uslove.
Muzička platforma za striming postaće sponzor Barselone, njihov logo vidjeće se na dresovima muškog i ženskog tima, dok će imati pravo i da preimenuju stadion. Za sada nema informacija kako će se ubuduće zvati "Nou Kamp", ali ne bi bilo iznenađenje da je uobičajeno - "Spotify Arena".
Barselona nikada nije mijenjala ime stadiona, a bez sponzora je bila do 2006. godine kada je nosila natpis Unicef. Ipak, više nisu mogli bez novca od sponzora, pa su dogovarali sponzorstvo sa kompanijama "Qatar Airways" i "Rakuten".
Najvažnija stvar je da će od ovog posla dobiti oko 280 miliona evra, a ugovor je na "samo" tri godine i biće najveći u fudbalu.
Direktori kompanije za koju se prethodno spekulisalo da bi mogla da kupi Arsenal gostovali su na "Nou Kampu" tokom vikenda i gledali pobjedu Barselone nad Atletikom (4:2), a zvanično potpisivanje ugovora trebalo bi da uslijedi već ove nedjelje što će veoma obradovati navijače katalonskog tima.
Pogledajte kako će izgledati novi stadion!
(MONDO)