Flašice sa vodom koje koristi Novak Đoković izazvale su kontroverze tokom Australijan opena.
Ne samo da je Novak Đoković tokom Australijan opena dospio u centar pažnje zbog povrede, za koju ga mnogi optužuju da ne postoji i da je srpski teniser lažirao, nego je postao i tema zbog tečnosti koju konzumira tokom turnira. Na gotovo svakom meču vidimo kako fizioterapeut Miljan Amanović doziva supervizora kako bi Đokoviću donijeli flašicu sa vodom koja je obogaćena elektrolitima, a to je iz nevjerovatnih razloga ponovo diglo "paniku" u Melburnu.
Mnogo se pažnje poklanjalo tome šta Novak Đoković konzumira tokom mečeva u Melburnu i zbog čega ne drži flašice kod sebe, pa je na konferenciji za medije razjasnio da je u pitanju njegov novi sponzor.
U pitanju je austrijska kompanija "Watermark", čiji logo sada nosi i na majici, a čije flaše moraju da "pokriju" kako se ne bi vidjelo ime proizvođača. Zbog toga Amanović inače lijepi papiriće na flaše prije nego što ih pošalje Đokoviću, odnosno nije na njima pokušavao da "prošvercuje" tajne poruke zbog čega su neki čak tražili i kaznu za srpskog tenisera.
"Sve flaše koje koristim su njihove, ali zbog kompanija koje su sponzori u Australiji, ne možemo da pokažemo njihov logo. Hvala svakako Australijan openu koji mi je dozvolio da uopšte koristim njihove flaše jer su džinovske od litar i po. Ne znam da li vidite, unose mi torbu sa deset flaša različitih tečnosti i ne nosim sa sobom jer je to preteško. Supervizor kada to donosi se zeza i kaže mi stigle su tvoje zlatne poluge", nasmijao se Novak Đoković i otkrio detalje sponzorstva:
"Što se tiče njih, oni već sponzorišu Frica, Kolins... Oni su mlada firma, postoje pet-šest godina, napravili su brzo veliki uspjeh i sada su i na berzi. Njihova misija je da se smanji plastika, odnosno da se ne koristi na kraju krajeva... (...) Tako da sam se ja tu našao sam sa njima, sponzori su turnira u Beču, pričaju već da žele da uđu u većim količinama u muški i ženski tenis. Našli smo se u tome kako vidimo svijet. Ja sam takođe investirao u njihovu kompaniju, da dobijem procenat neki od kompanije. Vidim to kao neko partnerstvo, a ne sponzorski ugovor".