• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Luis Hamilton u Ferariju prolazi kroz pakao: Jedan čovjek bi mu odmah pomogao, ali niko ne smije da ga pozove

Britanski as i sedmostruki šampion Formule 1 muči se na početku epizode u Ferariju. Kada će početi da vozi kao prije? Sve bi bilo lakše da ne postoji važna stavka u ugvoru.

 Luis Hamilton Izvor: Hasan Bratic / Sipa Press / Profimedia

Legendarni Luis Hamilton (40) muči se u svojoj prvoj sezoni u Ferariju i ne može da izvuče najviše što može iz novog bolida. Poslije više od decenije, u italijanskom timu je u potpuno novom okruženju i u prvih pet trka ostvario je samo pobjedu u sprint trci u Kini. I važno je istaći da nijednom nije završio na pobjedničkom podijumu, niti je ijednom bio brži od klupskog kolege Šarla Leklera, starosjedioca u Skuderiji.

U čemu je problem? Britanski "Dejli mejl" otkrio je da bi važan razlog njegovog problema mogla da bude klauzula u ugovoru prema kojoj niko iz Ferarija ne smije da kontaktira Hamiltonove saradnike iz Mercedesa. Poslije čak 11 godina u prethodnom timu, Britanac je tako došao u potpuno novo okruženje, u kojem je prije svega bez svog dugogodišnjeg trkačkog inženjera Pita Boningtona, sa kojim je sarađivao još od 2012. godine i osvojio kraj njega čak šest titula.

Šta radi trkački inženjer u toku trke?

Šta radi trkački inženjer? Prije svega, on je glavna veza tima i vozača tokom treninga, kvalifikacija i trke, sa važnom ulogom da vozači preko njega šalju informacije o stanju bolida i očekuju da budu proslijeđene inženjerima. Takođe, inženjeri sa saradnicima definišu podešavanja bolida, učestvuju u određivanju strategije trke, imaju i ulogu mentora u svojim timovima, analiziraju podatke tokom trke...

Poslije tako duge saradnje sa Boningtonom, Hamilton je bez njega kao bez svoje desne ruke u Ferariju, gdje sarađuje sa svojim novim inženjerom, Rikardom Adamijem. Tokom prve trke u sezoni, u Australiji, Hamilton je bio vidno nezadovoljan njihovom komunikacijom, tražio je od Italijana da manje komuniciraju i da ga pusti da bude sam sa svojim mislima i to se moglo čuti.

"Rikardo, ako mi je potrebno, pitaću te"

Ipak, iako se još navikavaju jedan na drugog i iako tu ima i ljutnje, Britanac je branio Italijana.

"Mislim da je Rikardo uradio zaista dobar posao. Još učimo jedan o drugom malo po malo. Kada budemo imali vremena da saberemo utiske, proći ćemo još jednom kroz sve i razgovaraćemo. Nisam od onih koji vole da dobiju mnogo informacija tokom trke, osim ako su mi potrebne. U tom slučaju ću ih zatražiti, ali mislim da je Rikardo na trci u Australiji dao sve od sebe i idemo dalje", rekao je tada Hamilton.

Rikardo Adami bio je saradnik Sebastijana Fetela u timu Toro Roso, potom je sa njim prošle decenije sarađivao i u Ferariju, zatim i sa Karlosom Sajncom, a od ove sezone asistira Luisu Hamiltonu da bi Britanac počeo da pobjeđuje.

Jedna osoba je ipak ostala uz Hamiltona

Sa druge strane, Hamilton u Ferariju sarađuje sa jednom bliskom osobom iz Mercedesa, Anđelom Kulen, fizioterapeutkinjom sa kojom je radio u njemačkom timu do 2023. godine i koja je prihvatila poziv da se zajedno sa njim priključi Italijanskom timu.

"Ona je žena koju najviše radi od svih sa kojima sam sarađivao", kazao je Hamilton o njoj.

U međuvremenu, Britanac se navikava na Ferari i svi iščekuju da počne da vozi na svom nivou i da osvaja bodove.

Možda će vas zanimati

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

NAJNOVIJE

Kolumna - Nebojša Šatara

Navijači

FK BORAC

RK BORAC