• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

"Greška je Partizanova, nije naša!" Oglasio se Tiketlajn - odgovor crno-bijelima u vezi sa ulaznicama

 Bojan Jakovljević
Autor Bojan Jakovljević

Nakon Partizanovog saopštenja, oglasila se i "prozvana" tiketing kompanija

 Saopštenje Tiketlajn o duplim sezonskim ulaznicama KK Partizan Izvor: MN PRESS

Nakon što se na utakmici Partizana dogodio propust, da su pojedini vlasnici sezonskih karata imali ulaznice za mjesta koja su već bila zauzeta, klub se oglasio i poručio da će hitno da riješi taj problem. Crno-bijeli su apelovali na strpljenje navijača i objasnili da su se greške dogodile i ljudskim faktorom, jer, kako je navedeno, bivši tiketing partner KK Partizan nije predao stare podatke.

Dan nakon tog saopštenja, oglasio se i Partizanov prethodni partner, kompanija Tiketlajn, čije saopštenje prenosimo u cjelosti.

"Povodom jučerašnjeg medijskog saopštenja KK Partizan koje je uslovilo veliki broj obraćanja našoj kompaniji u vezi sa problemima oko prodaje svih tipova ulaznica koje postoje u ovoj sezoni, a koji su kulminirali na prvoj evroligaškoj utakmici, želimo da se prije svega obratimo Partizanovoj navijačkoj javnosti.

Ovim putem izražavamo svoje saosjećanje zbog problema i nepoštovanja koje trpi jedna od najvjernijih košarkaških publika u Evropi od strane neodgovornih pojedinaca iz top menadžmenta kluba. U cjelosti se ograđujemo od svih izjava pojedinaca iz rukovodećih struktura kluba u vezi sa prebacivanjem sopstvene odgovornosti i nekompetentnosti na našu kompaniju i pominjanja starih baza podataka, kao navodnog opravdanja za novonastale probleme.

Smatramo da je neprofesionalan i stav kluba koji sve svoje propuste pokušava prebaciti na ticketing kompanije sa kojima je sarađivao ili sada sarađuje, bez želje da ulazimo u renomiranost ticketing kompanija sa kojima klub trenutno posluje.

Obavještavamo javnost i da je KK Partizan neosnovano izvršio jednostrani raskid ugovora sa našom kompanijom u jeku priprema nove sezone, povodom čega ćemo zaštitu naših prava tražiti pred nadležnim institucija Republike Srbije, a ne preko društvenih mreža.

Takođe, ovim putem želimo da pozovemo odgovorne pojedince iz kluba da ostave po strani našu kompaniju i da nas dalje ne pominju u kontekstu sopstvenih grešaka. Ticketline se, bez obzira šta KK Partizan bude ubuduće objavljivao po ovom pitanju, neće dalje medijski oglašavati. Sportskoj sekciji KK Partizan želimo svu sreću u daljem radu, a kompletnoj crno-bijeloj navijačkoj armiji želimo da se sezona nastavi sa što manje problema i što više navijačkog zadovoljstva. Menadžment Ticketline", piše u saopštenju.

Pogledajte

01:38
Grobari priredili spektakularnu atmosferu na večitom derbiju
Izvor: Kurir
Izvor: Kurir

Možda će vas zanimati

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

NAJNOVIJE

Kolumna - Nebojša Šatara

Navijači

MONDO Tim kola

FK BORAC

RK BORAC