• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Ovo izluđuje konobare!

Autor mondo.rs

Pogledajte iznenađujuću listu univerzalnih gluposti koje nekada rade gosti u restoranima.

Kada foliraju alergiju na hranu

Alergija na hranu nije šala, ali strah od glutena je sada dobio svemirske razmere, pa je zato sve više onih koji dosađuju pitanjima u vezi sa tim. “Kada me gost pita da li ima glutena u krompiru ili pirinču, odmah znam da se radi o folirantu, a takvi me izluđu jer su skloni i drugim vidovima maltretiranja osoblja restorana”, kaže za “Hafington post”, konobar popularnog restorana u Njujorku.

“Niko od nas ne želi da rizikuje i da mu gost završi na podu ili u hitnoj pomoći zbog anafilaktičkog šoka. Ali neki ljudi stvarno preteruju.”

Kada menjaju jelovnik

Sasvim je ok da zamolite konobara da izostavi krompir kao prilog uz neko meso, na primer, ali uvredljivo je ako sa zahtevima tog tipa preterate.

"Moja jela nisu savršena, niti umetnička dela, ali su unapred planirana i promišljena", kaže Erik Samaniego, šef kuhinje jednog kalifornijskog restorana.

Problem u vezi sa zahtevima tipa: neka u sosu ne bude bibera, meso bez soli, a supa bez testenine i bilo kog začina, je u tome što vi niste jedini gost, nego se uglavnom jela spremaju za destine osoba u isto vreme, a ekstra zahtevi mogu da zahtevaju i esktra sudove, ringle i da naprave ozbiljnu zbrku u kuhinji.

Kada ne poštuju rezervaciju

Mogućnost rezervacije stola je mač sa dve oštrice. Dobro je kada gostu možete da izađete u susret, a ne da dođe i čeka da se oslobodi mesto, ali problem nastaje kada gosti ne dođu, a sto u restoranu ih čeka – tako se gubi mnogo novca.

"Ljudi zaboravljaju da je ovo biznis, a kada izgubite goste u udarnom terminu, izgubili ste i zaradu. To je, takođe, nepravedno prema ljudima koji su ostali bez stola zbog nekog drugog”, kaže jedan konobar i dodaje da postoje i oni koji naprave rezervacije u nekoliko restorana u isto vreme!

Kada je gost škrtica

Ako ste već rešili da jedete van kuće, onda morate da računate na trošenje novca. Nemojte odmah da pitate da li se prilozi posebno plaćaju i slično. Ili, idite u nek restoran brze hrane, ako nemate dovoljno novca ili želite da uštedite. Većina restorana ima sajt na kojem sve lepo piše, tako da gost može unapred da se informiše. Odlazak u restoran je hedonistički čin, uživajte u tome, umesto da brojite svaki drinar.

Kada je gost preglasan i upadljiv

Lepo je kada ste dobro raspoloženi, ali nemojte drugima da smetate. Ako se smejete preglasno, slikate sve okolo, vičete dok telefonirate... drugima oko vas jelo može da presedne, a konobar tu malo može da pomogne.

Kada su zli

Sasvim je ok da vratite jelo koje vam se ne dopada, na primer biftek koji nije dovoljno pečen, iako ste vi tako tražili. Međutim, vodite računa da vaš ton u tom trenutku bude ljubazan. Kuvar nije namerno pogrešio, nikako - njegova plata zavisi od zadovoljnih gostiju. Takođe, konobar nije vaš sluga, imajte to na umu prilikom ophođenja.

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

Najnovije