Strast za proizvodnjom čajeva i ljekovitog bilja

Autor:

Spider Grupa razvila se od porodičnog posla do vodećeg regionalnog prerađivača ljekovitog bilja i proizvođača čajeva

Strast za proizvodnjom čajeva i ljekovitog bilja Foto: Promo

Vodeći se motom "od polja do stola", Spider Grupa se razvila u vodećeg prerađivača i proizvođača ljekovitog bilja u regionu. Matično društvo Jan-spider d.o.o osnovano je 1990. godine, i to je označilo početak stvaranja ovog uspješnog porodičnog posla.

Spider Grupa, osnovana od strane porodice Nemčević, vođena strašću i predanim radom svojih članova, uspješno je povezala nekoliko kompanija u jednu veliku grupaciju. Tako se prerada ljekovitog i aromatičnog bilja odvija pod krovom preduzeća Jan-spider d.o.o., preduzeće Herbarium d.o.o. se brine o pripremanju gotovih proizvoda-čajeva, Đolta d.o.o. obavlja uzgoj bilja u kooperaciji te otkup, dok Biofarma d.o.o. u svom djelovanju se bavi EKO uzgojem ljekovitog bilja.

Ovaj veliki porodični posao pokrenula je ambiciozna i uvijek hrabra Jasna Nemčević, koja je uspjela pridobiti i supruga, magistra agronomije, Nikolu Nemčevića da joj se pridruži u ovom velikom poslovnom poduhvatu. Nedugo nakon toga, u ovaj porodični posao uključila su se i djeca, sin Denis Nemčević, koji je nedavno primio nagradu “Evropski šampioni šampiona biznisa” koju dodjeljuje Evropska nezavisna agencija za izbor najmenadžera i najkompanija BiH, jugoistočne i srednje Evrope, te kćerka Diana Bartolić koja je kao magistar farmacije odgovorna za kvalitet, nabavku i opšte poslove preduzeća.

Brojni certifikati potvrđuju kvalitet, a nedavne investicije njihovu konkurentnost na tržištu!

Foto: Promo



Sjedište grupe nalazi se u Pitomači, na području Virovitičko-podravske županije u Hrvatskoj, što je pogodno za razvoj ljekovitog bilja kojeg uzgajaju na vlastitim poljima, a ono se prostire na preko 200 hektara, kao i preko 400 hektara zemlje koju obrađuju preko kooperanata. Zbog vlastite proizvodnje Spider Grupa ima mnogobrojne certifikate za EKO uzgoj poljoprivrednih proizvoda na vlastitim površinama, ali i gotovih proizvoda. Znak kvaliteta potvrđuju: IFS FOOD VERSION 6, HACCP, EU ORGANIC, NOP, UEBT/UTZ, KOSHER standardi upravljanja kvalitetom.

Vlastiti brend Gardenolo prepoznat je kao premium organski brend čajeva i ulja, te zbog istančanih mediteranskih okusa i mirisa čajnih napitaka. Za čajeve pod brendom Naturavita dijele partnerske odnose s Atlantic Grupom, a koji su donedavno na tržištu bili prisutni pod imenom - Cedevita čajevi. Nakon provedenog rebrendinga, Naturavita čajevi u svojoj ponudi sadrže 11 vrsta konzumnih čajeva, te 5 vrsta funkcionalnih čajeva čije se sirovine prerađuju po najvećim svjetskim standardima.

Nedavne investicije koje je Spider Grupa uložila u modernizaciju proizvodnih kapaciteta omogućile su joj da učvrsti vlastitu poziciju na svjetskom tržištu. Tim potezom još jednom je dokazala svoju predanost u poslovanju i održavanju kvaliteta svoje proizvodnje te da i nakon 27 godina postojanja, neprekidno raste i drži najviše standarde kvaliteta u proizvodnji ljekovitih čajeva, ulja i ostalih proizvoda.

Foto: Promo



Naturavita je nedavno pored širokog spektra različitih čajnih okusa, predstavila i dva nova, koja će vas sigurno oduševiti. Aroma narandže sa cimetom i kurkumom neodoljivo podsjeća na zimu, a cimet kao jedan od najstarijih začina poznat cijelom svijetu po svojoj aromi podsjeća nas na praznične dane, koji nam predstoje. Đumbir s limunom drugi je Naturavitin okus koji morate probati. Osim što olakšava probavu, on i sprječava nastanak čira na želucu. Đumbir ima ljutkast okus koji daje ovom čaju posebnost koju još niste okusili. Blagotvorna svojstva limuna svi već znaju i s razlogom ga se zove superhranom.

Oba nova okusa nalaze se u modernim „kocka“ pakovanjima kakvo naše tržište još nije imalo, a dvojezične ambalaže i povećana vidljivost slova tu su za sve strane obožavaoce. Neka predstojeći zimski dani budu još posebniji uz šoljicu omiljenog Naturavita čaja!

Foto: Promo

Pratite MONDO i na Facebooku, Twitteru ili Instagramu