Muškarci koji kupuju sportske automobile možda lakše stupaju u kontakt sa ženama, ali dame misle da oni nisu za ozbiljnu vezu.
![Misliš da je dobar auto dovoljan? Misliš da je dobar auto dovoljan?](https://static.mondo.ba/Picture/8766/png/za-vesti.png)
Muškarci koji kupuju upadljive sportske automobile možda lakše stupaju u kontakt sa ženama, ali ih one, generalno, ne smatraju dobrim "materijalom" za brak, pokazalo je jedno nedavno američko istraživanje čiji su rezultati objavljeni u časopisu "Lična i društvena psihologija".
Kako prenosi BBC, istraživači iz Teksasa i Minesote anketirali su blizu 1.000 ljudi kako bi otkrili koje signale šalju potrošačke navike.
Otkrili su da muškarci kupuju luksuzne predmete kako bi privukli pažnju suprotnog pola, što nije slučaj i sa ženama.
Američki naučnici su potvrdili, kao što su i očekivali, da je ženama privlačniji muškarac koji ima "porše", od muškarca koji vozi "hondu sivik". One, međutim, dobro znaju da oni imaju na umu samo provod, eventualno kraću romansu, ali da nisu za dugoročniju vezu.
"Kada žena razmišlja o braku, upadljiv sportski automobil neće imati nikakvu prednost nad običnim kolima", kaže Danijel Bil, koautor studije i asistent psihologije na Univerzitetu Rajs.
Za razliku od muškaraca, žene ne kupuju luksuzne predmete da bi privukle potencijalnog partnera.
"Svakako da žene troše puno novca na luksuz, ali one to ne čine iz istih razloga kao i muškarci", objasnila je Džil Sandej, sa katedere za marketing Teksaškog univerziteta u San Antoniju, koja je bila vođa istraživačkog tima.
(Tanjug)