Muškarci se više prepuštaju zadovoljstvima od žena, pokazali rezultati istraživanja koje je sproveo proizvođač sladoleda "Magnum".
Istraživanje je sprovedeno na 111.266 osoba širom svijeta, koje su odgovarale na različita pitanja testa za mjerenje koeficijenta zadovoljstva.
Kod muškaraca je taj koeficijent utvrđen na 120, a kod žena na 116.
Istraživanje je pokazalo i da seks ne asocira odmah na zadovoljstvo. Samo su Francuzi, Englezi i Italijani naveli seksualnost među pet ključnih riječi koje povezuju sa zadovoljstvom.
U Francuskoj su porodica, odmor i relaksacija najčešće navođeni kao elementi koji stvaraju zadovoljstvo.
Piće i hrana su na svjetskom nivou zabilježeni kao najrasprostranjenija zadovoljstva, koja su navođena među prvih pet u dvije trećine zemalja gdje je obavljano istraživanje.
Osobe koje su među najvažnijima navele i "audio zadovoljstva", kao što je muzika, imale su najveći koeficijent zadovoljstva.
(MONDO)