Nedavno istraživanje je pokazalo da muškarci rijetko kada kupuju sami svoj donji veš.
To za njih uglavnom čine majke, djevojke ili supruge, te da su reklame za muški veš prvenstveno namijenjene ženama.
Muškarci kupuju donji veš najviše oko 17 godina u toku života, između 19. i 36. godine, dok žive sami, bez porodice.
Prije toga, tokom detinjstva i tinejdžerskih dana, to umjesto njih čine njihove mame, a kasnije njihove djevojke ili supruge, rezultat je istraživanja koje je sproveo britanski lanac prodavnica Debenhems.
"Veoma je čudno da čak i najveće muškarčine šalju žene da umjesto njih kupuju donji veš, odjevni predmet koji je u najneposrednijem kontaktu sa njihovom muževnošću", kazao je predstavnik Debenhemsa.
"Vjerujem da bi frojdovska analiza ovakvog ponašanja dala jasniji uvid u ljudske odnose", dodao je on.
Ovaj fenomen su zapazili i drugi maloprodajni lanci, pa nije čudno što proizvođači, kao što je italijanska robna marka "armani", svoje reklamne kampanje namenjuju prvenstveno ženama, objavljivanjem fotografija zgodnih muškaraca u erotskim pozama poput one s britanskim fudbalerom Dejvidom Bekamom.
Predstavnici kompanije M&S su primjetili da veš koji reklamira Dejvid Bekam najviše kupuju žene, a ne muškarci i da komentare o muškom donjem vešu na njihovom vebsajtu uglavnom pišu žene. (Tanjug)