• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Muškarci ne kupuju donji veš

Nedavno istraživanje je pokazalo da muškarci rijetko kada kupuju sami svoj donji veš.

 Muškarci ne kupuju donji veš Izvor: MONDO

To za njih uglavnom čine majke, djevojke ili supruge, te da su reklame za muški veš prvenstveno namijenjene ženama.

Muškarci kupuju donji veš najviše oko 17 godina u toku života, između 19. i 36. godine, dok žive sami, bez porodice.

Prije toga, tokom detinjstva i tinejdžerskih dana, to umjesto njih čine njihove mame, a kasnije njihove djevojke ili supruge, rezultat je istraživanja koje je sproveo britanski lanac prodavnica Debenhems.

"Veoma je čudno da čak i najveće muškarčine šalju žene da umjesto njih kupuju donji veš, odjevni predmet koji je u najneposrednijem kontaktu sa njihovom muževnošću", kazao je predstavnik Debenhemsa.

"Vjerujem da bi frojdovska analiza ovakvog ponašanja dala jasniji uvid u ljudske odnose", dodao je on.

Ovaj fenomen su zapazili i drugi maloprodajni lanci, pa nije čudno što proizvođači, kao što je italijanska robna marka "armani", svoje reklamne kampanje namenjuju prvenstveno ženama, objavljivanjem fotografija zgodnih muškaraca u erotskim pozama poput one s britanskim fudbalerom Dejvidom Bekamom.

Predstavnici kompanije M&S su primjetili da veš koji reklamira Dejvid Bekam najviše kupuju žene, a ne muškarci i da komentare o muškom donjem vešu na njihovom vebsajtu uglavnom pišu žene. (Tanjug)

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

NAJNOVIJE

Dnevni horoskop