• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Omiljena igračka 90-ih: Američka kompanija vraća "Firbi" u prodaju

Autor Nikolina Damjanić

Smiješno robotsko stvorenje, omiljena igračka generacije koja je odrastala devedesetih i početkom dvijehiljaditih, u jednom trenutku čak proglašena za špijuna, vraća se u novom ruhu za novu generaciju djece, prenosi Bi-Bi-Si.

 Firbi igračke ponovo u prodaji Izvor: Hasbro/Twitter

Američki gigant za proizvodnju igračaka „Hasbrou“ vratio je legendarno robotsko stvorenje Firbi, koje je bilo veoma popularno kada se pojavilo pre četvrt veka.

Kompanija se nada da će nova generacija djece „otkriti svoje radoznalo malo stvorenje“.

Novi Firbi ima poznate krupne oči, žuti kljun i šareno krzno. Takođe govori besmislice i odgovara na zagrljaje, tapšanje i golicanje.

Najava dolazi u trenutku kada se industrija igračaka suočava sa usporavanjem potražnje.

„Tokom proteklih nekoliko godina, uradili smo mnogo istraživanja kako bismo razumeli šta bi djeca želela da vide u novom Furbiju“, rekla je Kristin Mekej, potpredsjednica i generalni menadžer „Hasbroa“.

Nova igračka je programirana da daje više od 600 odgovora. Može da reaguje na komande, da oponaša zvukove, da pleše i da „jede“.

Firbi, koji je prvobitno lansiran 1998. godine, brzo je postao popularan širom svijeta.

U prve tri godine nakon lansiranja, prodato ih je više od 40 miliona, kažu u „Hasbrou“. Prvi Firbi je imao infracrvene oči koje su mu omogućavale da međusobno komuniciraju.

Igračka je takođe mogla da „sluša" razgovore, a mogla bi se, tapšanjem po glavi, naučiti da izgovori određene reči.

Firbi je tokom godina usavršavan, uključujući i to da su njegove infracrvene oči zamijenjene sa dva mala LCD ekrana.

Hasbro“ je takođe razvio aplikaciju za pametne telefone i tablete, koja bi mogla da prevede Furbijevo brbljanje na engleski.

Međutim, kako je Firbijev fenomen počeo da posustaje, igačka je 2016. godine povučena iz prodaje.

Ponovno pokretanje Firbija dolazi u trenutku kada proizvođač igračaka pokušava da poveća slabu prodaju.

Za prva tri mjeseca ove godine, proizvođač popularne društvene igare Monopol prijavio je pad neto prihoda od 14 posto, uz pad prodaje NERF blastera, kompleta plastelina Play-Doh i igračaka Pepe Praseta.

(BBC/MONDO)

Možda će vas zanimati

Tagovi

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

NAJNOVIJE

Dnevni horoskop